Senin burada ne işin var evlatlık bücür

105 19 20
                                    

Özgü'den

"Senin burada ne işin var?" Dedim Saeyoung'a fısıldayarak. Sonuçta öğretmen duyabilirdi. İstediğim şeyleri haykıramazdım.

"Seni görmeye ve kralı öldürmeye geldim." Dedi.

"Beni görmeyeymiş. Hah. Sevgilin nasıl izin verdi. Kılıbık." Dedim.

"Kaçtım" dedi Saeyoung.

"O Ayten senin peşinden gelmiştir kesin." Dedim.

"Sırası değil şimdi. Ayrıca o senin tahmin ettiğin gibi sürtük değil. İyi biri. Sadece geçmişte bir hata yaptı. Belki bir daha ona sırrını söylememelisin ama o kötü bir sürtük değil." Dedi.

Ben de biliyorum bir sürtük olmadığını ama geçmişte yaptıklarını unutamam.

"Bu onunla sevgili olmanı gerektirmiyordu." Dedim ve haklıyım da.

Çünkü her iyi olanla sevgili olunmaz. Ece de iyi biri, Naz da, Yasmin de, Buse de .

Onlarla sevgili ol o zaman. Allahım ya.

Ateist birine neler söyletiyorlar ya.

"Onun başka bir sebebi var boşver sen. Ama onunla uğraşma"
Dedi.

"Nasıl ki ben senin onunla sevgili olduğuna karışamam sen de bana karışamazsın. "Dedim.

"Pekala ne istersen yap." Dedi.

"Siz ikiniz doğru müdürün odasına. Konuşuyorsunuz bir türlü susmuyorsunuz. Derhal." Dedi öğretmen.

"Peki efendim." Dedik aynı anda.

Müdürün odası nerde acaba? Aha şurda müdür odası yazıyor orası heralde.

*müdür odası yazdığına göre kesin kozmetik mağazası(!)*

Ha ha ha ne kadar komik(!).

Kapıyı tıklattık.

"Girin" denilince girdik.

"Biz özür dileriz derste biraz konuştuk da. " Dedi Saeyoung.

"Aman çocuklar boşverin hadi gidin derse" dedi müdür.

Haklı bence hiç meşgul etmeyelim.

Sınıfa geri döndük. Kapıyı çaldık.

* ne kadar terbiyesizsin Özgü kapıyı çalma. Hırsızlık kötüdür*

Ben senin beynini çalan hırsızlara da aynen böyle söyledim iç ses.

"Gelin çocuklar." Dedi öğretmen. "Bir daha da dersimde konuşmayın." Dedi öğretmen.

İçeri girdik.

Yasmin sıraya oturduğumuz anda" Ne konuştunuz o kadar saat" Dedi.

"Teneffüste anlatırım." Dedim.

Ders bitince bütün kızlar başıma üşüştü.

Onlara ne konuştuğumuzu kısaca anlattım. Onlar pek şaşırmadı.

"Ben zaten Ayten'i sevmiştim. İyi kız bence" dedi Yasmin.

Zaten onlar Ayten'le birbirlerine kanka diyorlar falan. Eskiden bende diyordum tabii.

"Aynen katılıyorum Yasmin'e. Sadece midesine çalışan beyni ilk defa mantıklı bir şey söylüyor." Dedi Ece.

"Ama o Ela var ya onu bıraksalar sabaha kadar döverim. "Dedi Buse.

Zilin çalmasıyla Yasmin ve Mert aynı anda kalktılar.

"Seni dinlemekten yemeği unuttum." Dedi Yasmin.

Biz ona göz devirirken o ayaklarını poposuna vura vura gitti. Arda Vamık yürüyüşü vol 99991.

Naz'dan

"Bir gelir misin lütfen?" Dedi tanıdık bir ses. Bu bizim okulda öğretmen olan üvey annemdi.

"Senin burada ne işin var?" dedim kimseye çaktırmamaya çalışarak.

"Asıl senin ne işin var evlatlık bücür?" Dediklerine bak ya.

"Bana diyene bak yalak. " dedim.

*danla bilic misin kızım sen yalak nedir mal.*

Sen hormonlu musun iç ses. Ben küfretmiyorum iç ses küfür ediyor. Bu neyin kafası?

*3'ü bir arada nescafe kafası*

Sus lütfen sus ya.

"Yalak deme bana terbiyesiz kız. Ayrıca ben buraya görev için geldim." Dedi babamın karısı ama üvey bile denilemiyecek kadın.

"Sevgiliiiim . "Dedi bir ses ve üvey annemin yanağını öptü. "Hani o bunak kocanı bırakıp 2 gün önce gelecektin? Ben seni daha erken bekliyordum aşkım."

Oha oha oha. Yuh yuh yuh. Ben şok ben iptal ben wefad.

"Bunları babana söylersen senin Murat'la olan aşkını babana anlatırım." Dedi.

Tabiki öyle bir şey yok. Ama babam bir erkekle aynı havayı solumamdan bile rahatsız. Hele konuştuğunu görsün hemen çocuğu öldürür.

El ele tutuşursak evlendirir. Ama sanki Slendırmen ve chucky evleniyormuş gibi bir düğün hazırlar. Büyük bir ihtimalle biz o düğünde ölürüz.

Bir de bu kadın aşktan bahsediyor.

Matematiğim iyidir.

El ele tutuşma = evlenme

Aynı soluğu alma = rahatsızlık

Yan yana oturma= kafa ile saldırı

Aşk= .......

Sonu iyi bitmez.

Babam bana değil ona inanacaktır. Bu yüzden maalesef yine bu kadından kurtulamadım.

Yasmin'den

Mert okul bitince beni bir yere götürdü.

Yola çıkmadan önce gözlerimi kapattırdı. Biraz yardım alarak gözlerim kapalı bir şekilde ilerledim.

Ve gözlerimi açtım. Gördüğüm manzara beni şoka soktu.

TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin