AYTEN GERI DONDU

149 19 50
                                    

Medya = bütün erkekler

Altan'dan

"Oha " dedik aynı anda. Çok güzel olmuşlar. Yapmayın böyle.😊 Onlar kim lan!!! Bakıyorlar Buse'ye dik dik.

😤😤. Burnumdan soluyorum resmen.

"Buse bir gelsene." Dedim sinirlice
"Çekiştirme beni !! Ya bırak" dedi. Bırakmayınca elektirik verdi. Ahhh ahhh . Yıldırım büküyor kız yıldırım boru mu? Yıldırım deyince Aziz Yıldırım geldi aklıma

Adam Fenerbahçe 💙💛nin başkanı daha ne olsun.

"Elektrik verme bana salak mısın kızım . Sana ağzını sulayanlara git elektrik ver"dedim.

"Verdim ya işte " dedi.

*Buse vurdu gol oldu.*

Sen sus iç ses.

"Ben sana ağzımı sulamıyorum. Bak bu gözlere hiç bozuk gibi gözüküyor mu? Ayrıca iğrenç olmuşsun o beyaz şort hiç yakışmamış"

"Ahhh. Bu ne ya aniden bir şey elektrik verdi . Yoksa yalan söylediğim için Allah mı çarptı."
Dedim.

Dedim de bunu dışımdan mı dedim.

"Yok canım Allah değil ben çarptım" deyip gitti.

O bana canım mı dedi.

*oraya mı takıldın sen*

Sen dön önüne .

*Senin içindeyken nasıl dönebilirim?*

Mantıklı. O zaman sen sus ...Cevap versene.

*Sus dedin ya mal*

Neyse neyse uzatma. E ben ne yapacağım ?

Buse'den

Salak ya. Gerçi son sözleri çok tatlıydı. 😌😌.

"Kanka planda büyük bir değişiklik var " dedi Özgü panikle.

Gören de Yasmin doymuş, Naz BTS'ye küfretmiş, Arda Ece'ye açılmış sanar.

Sonuncu mantıklı geldi.

"Aha bu mal yüzünden bütün plan iptal oldu. " dedi Ece Yasmin'i işaret ederken.

"Ne yaptın yoksa kraliçeye mi söyledin?" Dedim sinirli bir hareketle.

"Yok ya o kadar değil"dedi Naz.

" Bu Yasmin olacak kargaların prensesi bana fısıldayarak plan hakkında bir şey sordu. Bütün bunları o Arda olacak mal duymuş ve biz de geliyoruz dedi."dedi Ece.

"Ya isteyerek yaptım sanki ha. Gelmeyin üzerime. Hem onlar da gelsin ne olacak ki?" Dedi Yasmin.

Aslında haklı yani. Gelsinler ne olacak. Hatta bize yardım bile edebilirler.

"Günaydın çocuklar."dedi Bayan Larcy.

Kendisi bizim saldırı ve savunma dersi öğretmenimizdi.

"Günaydın."dedi bütün öğrenciler.

"Bugün ilk dersimiz. Zaten ilk günler olduğundan dolayı fazla ders yapmayacağım. Bütün dersler yarın başlıyor."dedi ve devam etti.

"Biz ilk olarak salona gidip kimin hangi kategoride olduğunu anlıyalım".dedi ve ilerlemeye başladık.

"Evet zaten sizi eşleştirmiştim ben söylüyorum kimle kim. İlk olarak Saeyoung ve Özgü. " dedi Bayan Larcy.

"Elementleriniz nedir? "Dedi Bayan Larcy.

"Benim ateş ve yıldırım. "Dedi Özgü.

"Benimse hava." Dedi Saeyoung.

"O zaman başlayın ama öldürmek yok ama yaralama serbest."dedi Bayan Larcy.

Özgü direk atağa geçti ve ateş topu oluşturdu ve fırlattı. Saeyoung afallayarak vuruldu.

Saeyoung çabuk toparladı ve dondurucu hava topu yapıp Özgü'ye fırlattı.

Özgü ellerinden ateş saçarak o soğuk havayı ısıttı ve içine ateş topu da ekledi. Saeyoung bu topu fırlatacağını zannettiği için savunmaya hazırlandı.

Özgü topu atıyormuş gibi yapıp elektrik verdi daha sonra topu fırlattı.

Tabi Saeyoung kalkamadı ve Bayan Larcy Özgü'yü tebrik edip kapıda bekleyen revir görevlisine bir bakın dercesine elini salladı.

Görevliler Saeyoung'u alıp götürdü. "Evet sıra Buse ile Altan'da." Bayan Larcy'nin sözleri üzerine savaş pistine doğru ilerledim.

"Başlamadan önce elementlrinizi söyleyin"

"Toprak "dedi Altan. "Ateş ve yıldırım"dedim ben.

İlk savunmada kalacaktım ama daha sonra Altan toprak topu oluşturup bana bumerang stili attı.

Yani uzağa attı ama ben farkedemeden ıskalandım. Ayaklarım toprak oldu adım atamadım. Ellerim hala boşta ama.

Hemen ona elektirik verdim. O baygınken elektrikle ayağımdaki toprağı çatlattım. Tam ona ateş topu yapacakken tekrar kalkıp beni yere yapıştırdı. Üzerimi toprakla sıvadı.

Kalkamadım ve o kazandı.

Of allahım of.

"Tebrik ederim Altan."dedi Bayan Larcy.

Bu kesin benimle ömür boyu dalga geçer.

"Yasmin ve Mert gelin sıra sizde" dedi Bayan Larcy. Tam o sırada zil çaldı.

"Pekala, siz diğer derse o zaman. " dedi Bayan Larcy.

Hepberaber kaferyaya inip birşeyler aldık. Tabi Yasmin ve Mert dışında. Onlar birşeyler değil bütün kafeteryayı aldılar her zaman olduğu gibi.

"Dünyayı da yeseydin Yasmin" dedi Mert.

"Tadı güzelse yiyebilirim" dedi Yasmin.

"Ben denedim o kadar da değil" dedi Mert.

Kafam tenis topu gibi bir o tarafa bir diğer tarafa dönüp duruyor. Bunlar iyi bir çift oluyorlar.

Zil çaldı ve biz tekrar derse girdik.

Özgü'den

Derse girdik ve Bay Maxuqe geldi.

"Merhaba çocuklar. Bugün derse başlamadan önce tanıtayım sizlere yeni arkadaşlarınız; Ayten ve Ela. "

Ela 'yı tanımıyorum ama Ayten Saeyoung'u sevdiğimi söyleyen kız hani erkekler için beni satan pislik.

Ela 'yı tanımıyorum ama Ayten Saeyoung'u sevdiğimi söyleyen kız hani erkekler için beni satan pislik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin