Bu arada Ahmet'i Kim Seok Jin yaptım. Medya=Naz ve Ahmet.
Orhan'dan
Ayıldıktan sonra bana endişeli gözlerle bakan Ece'yi teselli ettim.
Yasmin zaten sıvışmak üzere. Mert önünde duruyor onu korumak istercesine.
Sizce bu bir fayda etti mi? Hayır. Ben üstüne yürüyünce zaten çığlık atarak kaçtı.
"Aferin sana Mert. Sevgilini çok güzel korudun cidden. Öldürecek beni yakında." Dedi korkarak.
"Bak birini öldürmenin şakası yok. Benim kardeşim şuan senin yüzünden yanımda yok. "Dedim burnumdan soluyarak.
"Bak enişte. O bana saldırdı çünkü birbirimize düşmandık. Ben onu itince kafasını çarptı ve öldü. Benim suçum değil." Dedi.
Yasmin pek yalan söylemezdi ve Ece doğru söylüyor deyince inandım ve dışarı çıkmalarını istedim.
Kafamı toplamam gerekiyordu.....
Ertesi gün Buse'den
Hepimiz can kulağıyla hocayı dinliyorduk.
"Evet çocuklar. Bir yarışma yapılacak. Element bükme yarışması. Turnuvalar yapılacak. Kazanan dünyadaki tüm element bükücülerle savaşmak için tura gidecek. Anlayacağınız kazanırsanız dünyayı gezeceksiniz." Dedi.
Ben çok heyecanlanmıştım. Yasmin ve Özgü bizi çalıştıracaktı. Yasmin bütün elementleri bükebiliyor zaten.
Özgü de Ayten'e saldırmaktan pro oldu. Spor salonuna indik.
Özgü ateşle yıldırımı nasıl karıştıracağımı gösteriyordu.
"Bak eğer bir elinde ateş bir elinde yıldırım yapıp birleştirirsen daha az güçlü olur. İkisini de aynı anda yaparken büyüt ve at." Dediklerini yaptım.
"Kanka düşünsene hepimiz kazanmışız dünyayı dolaşıyoruz. Ne kadar güzel olur." Dedi Yasmin.
"Bunun için bizi çalıştırman lazım Yasmin. Mert'i izleyerek ve boş konuşarak bizi çalıştırdığını sanmıyorum." Dedi Ece.
"Kanka yakışıklıya bakmak sevaptır. O yüzden her ders Naz Ahmet'e bakıyor. Kız sevapları sayesinde cennete V.I.P girecek." Dedi.
"Yasmin sevgilim az ötende. Ve ayrıca senin çürüttüğün kolumla ağzına yapıştırmadan sus bence." Dedi Naz.
Yasmin susuyorum dercesine elini ağzına götürüp zibi çekiyormuş gibi yaptı. Tabi gülerek yaptığı içij ciddiye aldığını sanmıyorum.
Naz'ı falan bırakı Özgü'ye odaklandım. Bu yarışmayı kazanmamız lazımdı.
Ece'den
"Acaba bütün elementleri birleştirsek ne olur? "Dedim bizimkilere.
"Kanka sen Orhan'la takıla takıla beynin sulanmış. Ne yapacaksın birleşik elementleri. Sen gold Orhan potassium gidin birleşin." Dedi.
Sizce kim demiş olabilir bu kadar saçma bir cümleyi. Tabiki Yasmin.
"Bence deneyelim. Ben merak ettim." Dedi Özgü.
Eline ateş aldı. Buse yıldırım aldı,Yasmin hepsinin karışımını, ben toprak, Naz ise hava almıştı.
"Sen niye karışım aldın Yasmin?" Dedi Naz.
"Bana element mi bıraktınız? Hem böyle daha iyi oldu." Dedi.
Hepimiz bir Winx kızı edasıyla güçlerimizi birleştirdik. Biraz öyle kaldık. Bir anda etrafa ışıklar saçılmaya başladı.
Sonra yere mor bir element topu düştü.
Yasmin bize bir bilge(!)gibi anlatmaya başladı. "Bu elementi biliyorum ama 5 ana tanrıçanın birleşim ile olur.
Bu evrendeki tek tanrıça annem ile bendik. Annem öldü ve geriye sadece ben kaldım. Kehanete göre 5 tanrıça birleşip ateş elementi ile diğer elementleri barıştıracak ve tarihte yeni bir açacak.
E onlar biziz...." dedi.
"Kanka sen nasıl o kadar uzun konuştun ya? "Dedim.
"Oraya mı takıldın Arya?" Dedi Özgü.
"Bunu ben de biliyorum. Bir Tanrıça tarihi kitabında okumuştum. Ama o gücü yanlız birlikte kullanabilirlerdi. Sadece bir kere kullanabilirler ama ancak doğru zamanda kullanılırsa sonsuza kadar kullanılacak bir güç olur." Dedi Naz.
"Evet evet. Hatta birazdan yok olacak. İhtiyacımız olduğu zaman harişomotaka kariso diyeceğiz. "Dedi Özgü.
"O ne be? Neyce afedersin? Biz aynı anda o kelimeyi söyleyene kadar ateş elementi savaşı alır üstüne üstlük bur de gözümüzün önünde makaron yer." Dedi Yasmin.
"Japonca Yasmin. Sen zaten asla o kelimeyi söyleyemeyceksin ondan eminim. Senin söyleyebildiğin tek yabancı cümle'NamYas forever.'" Dedi Özgü.
Biz bunları konuşurken element topu yok oldu.
"Ee biz ciddi ciddi ateş elementi ile savaşacak mıyız?" Dedim.
"Galiba evet. Ama bir ordumuz yok." Dedi Özgü.
"Ben,Naz,Ece ve Özgü A.R.M.Y'iz. Başlı başına yeteriz zaten." Dedi Yasmin.
Dediklerine göz devirdim ve "Buse senin bir yeğenin vardı. Komutan ve bir ordusu var. Bence bize yardım edebilir." Dedim.
"Evet Yağmur halleder. Komutan ama askerlerine bile sert davranmıyor. İyi kızdır severim onu. Bize yardım edecektir." Dedi Buse.
Bu konuşmadan sonra evimize gittik. Benim kafam iyice karıştı. Savaşa gidiyoruz ve ben korkuyorum.
Orhan'ı aramak ve herşeyi anlatmak istiyorum.
*hemen de Orhan'ı ara. Bir ayrı kalamadın*
İç ses susar mısın?
Orhanaşkım aranıyor....
Orhan=Ne var Ece?
Ece=Bir kere de efendim aşkım diye aç.
Orhan=Tamam söyle ne oldu?
Ece=Savaşa gidiyorum. 5 ana tanrıçadan biriyim. Yeni bir element kullanabiliyorum bizim kızlarla.
Orhan=Ha?
Ece=Beden dersinde oldu. Güçlerimizi birleştirdik ve sadece 5 tanrıçanın yapabileceği gücü oluşturduk.
Orhan=OHA. Ben de okumuştu o kehaneti. Ve sen o savaşa gidiyorsun?
Ece=Evet. Çok heyecanlı değil mi?
Orhan=Ya sen gitmeyeceksin ya da ben de geleceğim..
Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Siz bölümü nasıl buldunuz?
Sizce Orhan mı gidecek ya da Ece mi gitmeyecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...