Medya = Saeyoung Choi
Balo saati Yasmin'den
Hepimiz giyinip hazırlanmıştık. Ayten kendi geleceğini söylediği için onu yanımıza almamıştık.
Ayten'i çok sevmiştim. Özgü de onu tekrardan sevsin mutlu olalım istemiyordum.
Barışmalarını istemiyordum. Çünkü Ayten cidden kötü bir şey yapmıştı. 2 şeyin pişmanlığı geçersizdir. 1.si Cinayet. 2.si Arkadan bıçaklama.
Her neyse bu düzen iyi. Ayten'e asla sırrımı söylemem belki ama onunla arkadaş kalabiliriz. Ne demiş atalarımız sakla samanı gelir zamanı.
*ne alaka Yasmin? Ayrıca ben o Ayten'i hiç sevmedim. Gebersin inş.*
Sus be sen. Her neyse. Bu sefer biz uçmayacaktık. Erkekler bizi alacaktı. Aman ne kibar(!).
Ece'den
Arda beni almaya geldiğinde diğerleri yeni gitmişti.
"Geciktim mi ?" Aslında gecikmemişti. "Evet geciktin ama boşver hadi gidelim. " dedim.
"Çok güzel olmuşsun. "Dedi. Kızardım hemen. Allahım yüzümden nefret ediyorum. Niye kızarıyor ki.
Ekmek misin sen ? Kızarma.
*yüzüyle konuşan tek insansın*
Farkımız tarzımız. Ay yoksa tarzımız farkımız mıydı? Neyse.
"Sen de çok yakışıklı olmuşsun. "
"Her zamanki halim." Deyip tam arabayı çalıştıracakken arabanın kapısı aniden açıldı.
"Merhaba Arda ben de gelebilir miyim " dedi Ela oturarak.
"Zaten geldin daha neyi soruyorsun yılışık " dedim.
Kıyafetindeki göğüs dekoltesi aşırıydı. Ve kesinlikle kıyafet güzeldi ama Ela pek sanmıyorum.
Ela'nın kıyafeti
"Ela ben Ece ile gidecektim ama neyse seni de bırakalım madem. "Dedi Arda.
Bende onun kolunu cimcikledim.
"Ya ne yapayım. Bindi şimdi in mi diyeyim?"
"De Arda . Sen demezsen ben derim." Dedim.
"Git Ela. Hadi naş naş. Kendin git. Hava bükücüsün kendini uçurursun hadi. "Dedim.
"Ama hava çok soğuk . Arda kıyamazsın bana değil mi ?" Dedi yılışık yılışık.
"Tamam neyse gel ama baloda bize dolanma. "Dedi Arda.
Biz de yola çıktık. Arda arabayı sürüyordu. Ela arkaydı ben ise Arda'nın yanında oturuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...