Yasmin'den
Mert'in beni getirdiği yer harikaydı. Çikolata şelalesi vardı.
Ama bildiğiniz şelale . Bayağı büyük.
Ve ilerde 5 sepet çilek vardı. Biraz ilerde ise lunapark.
"Ohaa. Burası cennet ben öldüm galiba. Mert sen de mi öldün yoksa. Ay allah rahmet eylesin. Helva fıstıklıysa yerim bu arada." Dedim .
Ben niye salak gibi konuştum ya. Cennet bende kafa yaptı heralde.
"Yasmin salak mısın? Bir de ölüm diyor manyak ? Hayır bir insan kendini ölü sanarken nasıl yemek isteyebilir ki? Normal insanlar hayır duası ister bu fıstıklı helva istiyor." Dedi Mert.
"Mert'in hayaleti sessiz ol. Şuan karşımda bir çakulet(qoncikus OzguTheShipper mustafa ve çakuleti) şelalesi var sen hala konuşuyorsun!! "Dedim.
Şelaleye doğru koştum. Oraya vardığımda ayağım takıldı ve çikolatanın içine girdim.
Off ya cennette nimete zarar veriyorum. Kesin buradan aktarmalı cehenneme.
"Sakar kız. Kalk hadi puding" dedi Mert öküzü.
Ben de havayı bükerek çikolatayı kaldırdım ve üstüne boşalttım.
Benden beter olmuştu.
"Öküzlü puding nabeeer?" Dedim kahkahaya boğularak.
Ayayaya yayayayaya. Noluyor ya ben niye havalandım. Mert'in gücü de toprak yani.
Ay kendi kaldırmış sorun yok . Ne !!! Kendi mi kaldırmış !!
"Bırak beni yaaaaaaaaa ! İmdattt!! Cennette kaçırma bari günaha girersin. Helppp! Sos sos. Ay sos deyince aklıma soslu hamburger geldi neyse. İndir beni" dedim.
"Sana bir şey itiraf edeceğim" dedi Mert.
"Beni kucağına alırken mi? "Dedim.
*salak mısın kızım sen. Çocuk aşk itiraf edecek bence senin düşüncelerine bak*
Tamam onu seviyorum da o beni sevmiyor .
"Kızım önemli bir şey söyliycem tabiki burada değil. İlerde oturalım konuşacağız." Dedi Mert.
"Ayaklarım var benim yanlız. Yürüyebilirim yani." Dedim.
O da böyle iyi gibi bir şeyler mırıldandı.
"Efendim duyamadım? "
"İndiriyorum dedim" dedi ve indirdi beni.
Biraz yürüdükten sonra bir banka gelip oturduk.
*Bankada ne işiniz var sizin hani bir şey itiraf edecekti *
Salaksın iç ses yeminle salaksın . O banka değil oturulan yer olan banka.
* ha anladıım*
Ondan şüpheliyim işte.
"Sen ne düşünüyorsun öyle?" dedi
Mert."Boşver benim ne düşündüğümü de sen ne itiraf edecektin? "Dedim
çünkü merak etmiştim."Peki " diyerek anlatmaya başladı. "Sana itiraf edeceğim şey sana olan duygularım hakkında. Ben seni çok seviyorum Yasmin . Benim pamuk şekerim olur musun?"
"Eveeeet" sanki evlenme teklifi ha. Aman neyse ne.
Arabaya binip yurda döndük.
El ele ilerledik ve bizimkilerin yanına gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...