Özgü ve Saeyoung

101 15 40
                                    

Medya = Orhan Saran.

Özgü'den

Buse de gitti . Bir ben mi sapım be. Saeyoung da var sap . Neyse bizimkilerin shiplerini takacak durumda değilim.

Neymiş Saeyoung ve ben. Bla bla. Bir çocuk var yeni gelen bizim sınıfa.

Adı Orhan Saran. Naz'ın kuzeni . Ama anneden kuzen oldukları için soyadları aynı değil. Kesinlikle çok iyi anlaşıyorlar(!). Biraz sapık sanırım. Yani kızlara karşı değil .

*erkeklere mi yoksa lan*

Haa erkeklere iç ses. Ben yavşamıyor ama biraz(!)fesat.

Benim iç sesim niye erkek? Evet sana soruyorum iç ses sen niye erkeksin?

*ruhun erkek gibi çünkü Özgü*

Siktir git  is.

*is ne be*

İç ses işte. Üşenince ben hesabı.

Neyse Orhan Arda ile kanka ama Ece'yi seviyor. Sevgili olduklarını bildiği halde Ece 'ye yavşıyor puşt.

Yasmin ondan nefret ediyor. Buse tepkisiz kalıyor. Arda'nın haberi olsa ağzına sıçar. Naz kuzeni zaten birşey demiyor. Ece arkadaş olarak iyiler. Ben ve Orhan kankayız.

Şuan okuldayım. Saeyoung bana doğru geliyor. "Özgü bir gelir misin ? Misin yok gelmek zorundasın sana özel bir şey söyleyeceğim. "

Dua bilsem okurum. Ama ateistim.

Yasmin de mateist. Matematiğe karşı gelen. Bu mateist olayı aynen şöyle oldu.

Bir gün biz element dini öğrenirken bizim kızlara "Ben ateistim ve böyle şeyler öğrenmek istemiyorum . Haklıyım değil mi ?" Dedim.

Yasmin " Saçmalama Özgü. Ben de matematiğe karşıyım. Mateistim ben ama yinede mecbur olarak öğreniyorum." Dedi.

Yasmin o günden beri mateistti.

"Özgü nerelere daldın hadi gidiyoruz." Dedi Saeyoung.

"Tamam geliyorum " dedim ve okulun bodrumuna indik.

Tenefüsteydik ama sadece 5 dk kalmıştı. "Söyle Saeyoung. Ne oldu?" Dedim.

"Ben birinden hoşlanıyorum. Hoşlanmak ne kelime ona aşığım. Ama o beni seviyor mu bilmiyorum." Dediği anda içim parçalandı.

İlk kez birini seviyordum. Ama o aşık çıkıyordu.

"Banane " deyip oradan uzaklaştım.

"Özgü bekle beni. "

"NE VAR?!"

"Sence ne yapmalıyım?"

"Git pat diye yüzüne söyle." Dedim.

"O zaman yüzünü bana dön ki söyleyeyim." Dedi Saeyoung.

"Ne söyleyeceksin ona olan aşkını mı?" Dedim.

"Ben seni seviyorum Özgü."

"Peki niye bunu baştan söylemedin ve böyle alengirli işlere girdin özürlü Bay Choi."

"Beni sevip sevmediğini anlamam
lazımdı Bayan Choi. Benim sevgilim olur musun ? "

"Evet. "Dedim bıkkınca . Çünkü ben direk gidip ona sarılamam. Ben Ece Buse veya Yasmin değilim.

Naz gene daha iyi. "Tamam sevgilim. Sınıfa gidelim çünkü zil çaldı. "

"Tamam gidelim." Dedim ve sınıfta tutuştuğumuz eli Ayten'in gözüne SOKA SOKA masaya oturdum.

"Hadi SEVGİLİM otur." Dedim .

Ayten de "Sevgilinde gözüm yok . Ayrıca bana iyi davransan güzel olur çünkü cezanı bugün belirleyeceğim. "Dedi.

Tehdit ediyor pislik. Normalde susmam. Ama okul çıkışında ezerim ben onu.

Ayten'den

Ben aslında Özgü ve Saeyoung çiftine hiç birşey dememiştim. Hatta iyi olmuştu. Onlar yakışıyor. Özgü'nün tipsizliği bile Saeyoung'a yakışıyor.

Aras bana ultra romantik bir şekilde çıkma teklifi etmişti. Onu çok seviyordum. Güllerle benim sevgilim olur musun yazdı. Çok tatlı yaa.

Onun sınıfına gitmiştim. Bir kız Aras'ın yanına oturmuş onu cezbetmek ister gibi konuşuyordu.

Benim minnoş sevgilim yüksek sesle "Git başımdan." Dedi. Normalde olsa dizilere dayanan tecrübemle beni görünce yaptı derdim ama arkası dönüktü.

"Hadi ama sessiz çocuk. Bana hiçbir erkek dayanamaz." Dedi ve ona iyice yaklaştı.

Aras ayağa kalktı ve arkasını dönünce şok oldu.

"Bana bak cici kız. Sessiz çocuk benim sevgilim. Belki erkekler sana güya dayanamıyor ama benim saldırışıma da senin canın dayanamayacak. O büyük dudaklarını senin .............. seni yolarım yelloz." Deyip üstüne atladım.

O çakma sarı saçlarını yoldum ve ona sayamadığım kadar tokat attım. Sonra sertçe yere attım.

Tam kaldırıp atacaktım ki Aras beni tutup götürdü. Kucağına aldı.

"Aras bırak beni. Ben onu yolarım." Dedim cırlayarak.

"Sakin ol sevgilim. Yeteri kadar dövdün. "Dedim.

Ben yine cırlayınca(her ne kadar bir Masal Sayer olmasada) bir anda beni duvara yasladı.

Aramızda mmler kalmıştı. Sonra zil çaldı. "Ders başlayacak hadi sen git sevgilim " dedim ve arkamı döndüm. Sınıfa geldim.

Sıkıcı bir dersin ardından Ela'yı Orhan 'a yavşarken gördüm. Orhan malum çapkın olduğu için o da karşılık veriyordu.

Yasmin ve Mert'i ilerde kavga ederken gördüm ama sonra müdür tarafından çağrılınca gittim.

Yasmin'den

"Ne demek Beşiktaş daha iyi. O Volkan Demirel hakeme bağırmasaydı ve 🔴kart vermeseydi.  Cameni salağı gol yemeyecekti. Biz de kazanacaktık.
Diğer maçı bekle sen." Dedim.

Kaç saattir bana Beşiktaşı övüyordu. Tamam Beşiktaş'a saygım sonsuz ama o Fenerbahçe'yi kötüleyemez.

"Fb mi ben mi Yasmin?" Dedi. Ay hasbam kız gibi trip atıyor.

"Öyle soru mu olur sevgilim. Yani cevabı biliyorsun ama yine soruyorsun . Tabiki FB. "

Orhan'dan

Sınıfta bir kız bana sırnaşınca öne onu durdurdum sonra tipine baktım . E tamam güzel deyip devam et dedim.

Sonrası meçhul. Ece'ye ilgi duyuyorum ve sadece onu unutmak için böyle şeyler yapıyorum. Arda olmasa şimdiye evlenmiştik ama neyse.

Özgü'den

Müdür çağırınca gittim ve işte Ayten'in bana ceza verdiği o an.

"Hocam bence...... ekstra ödev alsın. "

TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin