Medya= Mert. (Onu değiştirdim)(Kim NamJoon)
Yasmin'den
Özgü gelip bize Ayten'in verdiği cezayı duyunca şok olmuştuk. Bu kadar basit bir ceza vermemeliydi.
Yani daha iyi tabi . Ama çok şaşırdım. Ayten onu öldürebilirdi ama yapmadı. Uzaklaştırma da vermedi.
Garip ama içimden bir ses..
* o ben oluyorum*
Sus 2 dk. İçimden bir ses bu işte Saeyoung'un parmağı olduğunu söylüyor.
Biz yemekkhaneye indik ve yemeklerimizi aldık. Bir insan nasıl pilavı eliyle yer ya.
Özgü'den bahsediyorum. Bence ben ona goril demekte haklıyım.
Zaten bedenden kaldım . Ne yani ne varmış beden öğretmenine laf soktuysam. Bedenden kalmam şart mı?
Yeni bir çocuk geldi bizim sınıfa. İnşallah Orhan gibi ayı, öküz,haysiyetsiz, ahmak,salağın sözlük anlamı ve hayvanların önde gideni olmaz.
Fatih Uçar'mış adı. Aslında iyi biri ve bizim dışımızda Melisa ile konuşuyor.
Onu seviyormuş bana öyle dedi. Ay çok minnoşlar ya. Fasa aşkı. Dur lan olmadı. Metih ... Tamam MeTih olur evet güzel.
Yemek bittikten sonra tanrıça tarihine geçtik. Öğretmen kahinden bahsetmeye başlayınca Orhan ağlamaya başladı.
"Ağzından emzik mi aldılar? Niye ağlıyorsun?" Dedim.
"Orhan'cım iyi misin? İstersen tuvalete git?" Dedi öğretmen.
"Olur " deyip çıktı. Tabi Arda ve Fatih de arkasından. 1 adet çokbilmiş , 1 adet pahalı mal , 1 adet ise ..... Orhan için küfür mü edicem bir de. ..... onun için iyi bir küfür.
Normalde pek etmem ama ettim mi sadece beni sinirlendiren kişiler için ederim.
Dersi dinlerken(!)intihar etmek istedim. Yani yapmadığım şey değil .
Çünkü derste öğrendiğimiz kahin benim oğlunu öldürdüğüm kahindi.
2 tane oğlu varmış. 1ini öldürdüm öbürünü bilmiyorum. Nerede ve kaç yaşında acaba?
*onu da mı öldüreceksin Yasmin? Sanane nerede ve kaç yaşında olduğundan?*
Of sus iç ses ya. Benim merakım şey ya benden intikam için gelirse falan.
Gelirse onu da öldür... Olmaz. Özgü'ye söylerim o öldürür. Valla ben bir daha katil olamam.
Orhan'dan
Acaba içlerinden hangisi benim kardeşimi öldüren kız? Özgü olabilir bence.
Kız tescilli psikopat ve insanların birbirini bıçakladığı animeler izliyor. Bence o.
Ece olmaz zaten . Eğer oysa ona kıyamam.
Buse.. Bak o da olabilir. Kız Özgü'yü örnek almış .
Naz desen zaten kendi kuzenini niye öldürsün? Zaten o kimi öldürdüklerini bilmiyor. Bilse onlarla konuşmaz.
Yasmin ne alaka. O bu iş için biraz fazla mal(!).
Kişinin aynı zamanda prenses olması lazım. Şüpheliler Buse ve Özgü. Özgü'den prenses olmaz.
Özgü masal dünyasına gitse kurbağa prens olur.
Buse'den prenses olur . Demek ki katil o. Buse'yi aynı şekilde ben öldüreceğim ama kız beni doğrar.
O yüzden bir kahin oğlu olarak büyümü geliştirmem lazım. Bükücü değilim ama kahin sayılırım. O zaman bekle beni Buse....
Naz'dan
Ay ben o kızı parçalarım. Sen kimsin de Murat'a bakıyorsun be.
O sadece bana tatlı. O benim...
Neyse sakin ol nefes al ve dal!!!
1 saat sonra
Rahatladım şuan oh. Murat hakkında konuşan insancıkları Özgü ve Yasmin style ilk olarak power yaptım.
Sonra yine Özgü style ne verdiyse daldım. Ohh canıma değsin. Geberin geberin.
Şuan Murat ile birlikte yurdun kafesinde oturuyoruz. Ben kitap okuyordum en azından az önceye kadar . O ise telefon ile ilgileniyordu.
"Orhan bana pek de sıcak davranmıyor?" Dedi Murat bir anda.
"Ya takma sen onu. Aklı sıra bana abilik yapacak. Gerçi genelde evlen de kurtulalım der ama." Dedim.
Orhan normalde böyle şeyleri takmazdı. Ama Murat'a gıcıklık yapıyor.
"Tamam o zaman. Bin de abini(!)sinirlendirmeyip gizli buluşalım. Seni kaçırırım eğer engel olursa ."
Altan'dan
"Buse sana bir şey itiraf edeceğim." Dedim korkuyla. Inş kızmaz.
"Ses tonun beni endişelendiriyor Altan" dedi.
"Benim iki tane adım var . Biri Altan sende biliyorsun. Öbürü Kaan" dedim.
"Sevgilimin adını bilmiyorum ben oha. Sen niye bana söylemedin ki?" Dedi. Haklı kız ne yapsın.
"Şey o isimi eski hayatımda çok kullanırdım ama yeni bir hayata başlarken Altan'ı kullanayım dedim . Ama sen bana Kaan de." Dedim.
"Tamam bundan sonra sana Kaan diyeceğim Altan."
Arda'dan
Acaba bu Ece benim hayatıma nasıl girdi. Hayır yani eski hayatım da konuşan tek kız Clash Royale'deki silahşör, okçular,büyülü okçu bir de valkür vardı yani.
Hayır Ece fazla konuşuyor ondan söylüyorum bunları.
"Aşkım bak İzale'ye yeni bölüm gelmiş onu oku."( Leman-__-)
Bana bütün kitabı anlattı yani be. O Ufuk'u da hiç sevmedim. Hele annesi tam bir meymenetsiz. Nisa çok tatlı deyince Ece beni ondan kıskandı .
"Gelmedi yalancı gelseydi bilirdim tamam mı?" Yemedi .
"Eski bölümleri oku o zaman" dedim o da olur deyip okumaya başladı.
Özgü'den
Kaç oldu lan bu? Hayır kaç saattir Ayten ve Ela'yı düşünerek kum torbasını yumrukluyorum hepsi benim sinirim yüzünden ateşle eridi.
İstemsiz bir şekilde elimde ateş topu oluyor ve torba gidiyor. Neyse bu son.
Evet kimseyi düşünme ve vur. Aq torba ateşten değil elektrikten gitti.
Of ben fazla güçlüyüm ve harikayım olmaz böyle.
Bizim sınıf biraz mal ama. Hayır bir anda hayvan gibi bağırıyorlar ben de boş ders sanıp seviniyorum.
Meğer onlara klaş royaldan kart çıkmış.
Ayten'i düşünerek vuracağıma ona vurayım değil mi? İşe iti an çomağı hazırla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...