Medya= Sae Tross(Özge'nün-
ki)Yasmin'den
Özgü kapıyı çaldığında o kraliçenin bize gönderdiği elbiseleri giymiş bekliyorduk.
Cidden zevksizdi ayrıca bayağı kısaydı. Uzasın diye çekiştitmeye çalışan Naz'a baktım. Gülümsedim . Cidden komik gözüküyordu.
"Buyrun efendim hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk hadi girelim" dedim ve girdik.
"Oha masaya bak😄😄😆. Zaten açtım. Iyi oldu."dedim kızlara fısıldayarak.
"Daha 1 saat önce 20 tane sosisli yemedin mi? Bir de üzerine 3 dilim chesecake yedin. Nasıl acıktın sen?"dedi Naz fısıldayarak.
"Kızlar ne diye dikiliyorsunuz gelsenize. "
Biz oturunca konuşmaya devam etti sayın kraliçe.
"Tanıştırayım sizleri zaten yarın okulda tanışacaktınız . Bu Sae, bu Arda, bu Mert, bu Altan bu ise Murat."
Hepsiyle el sıkıştıktan sonra Mert "Hanginiz prenses Yasmin?" Dedi.
"Maalesef ben"deyince o da
"Neden öyle dedin ki? Yoksa memnun değil misin? Rahat bazı salaklara batıyor sanırım" dedi .
Kendini ne sanıyor bu dingil kılıklı maymun.
"Evet öyle memnun değilim yoksa Arda'nınkine göz diktiğin gibi benim prensesliğime de mi göz diktin canım(!)."
Homurdanarak yerine oturunca ben de ona alttan tekme attım.Inleyince kraliçe " Mert iyi misin tatlım ?"dedi.
O kadar iyi(!)ki . "Altta ayı var sanırım bana saldırdı"
"Ayı saldırısı değildir o. Tabi,kendi ayı kabilesini özlediğinden herşeyi ayı sanıyor."
"Mert cim sen aldırma ona daha yeni olduğundan biraz şımarık." Diye fısıldadı kraliçe.
"Gerçekten hiç duymadım"dedim.
"Ee sen ne yapıyorsun?"dedi Arda Ece 'ye bakarak.
"Sence ne yapıyorum"dedi Ece alayla.
"Sen bir gelsene benimle "diyerek Ece'yi çekiştirmeye başladı.
"Napıyorsun oğlum sen! Seni gebertirim Ece'yi bırak çabuk. " dedi Özge hiddetle .
"Sorun değil Özge hallederim ben"dedi Ece .
"Evet Özge sen karışma!"
"Sana ne oluyor asıl sen karışma Saeyoung !" Dedi Özge.
"Evet kraliçe sizi tanıştırdı ama öyle bir konuştunuz ki önceden tanışıyorsunuz zannettim . Tanışıyor musunuz?"
"Evet" dediler aynı anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...