KACIRILMA

80 9 32
                                    

Medya=Mert😍.

Ece'den

Orhan'ın aniden beni öpmesi ile şok oldum ve kızardım. 30 saniye sonra geri çekildi.

Piç smile atıyordu.

Şişeyi çevirdim ve Mert ile Altan arasında durdu.

"D mi c mi?" Diye sordu Altan.

"D" dedi Mert.

"Şuan sevdiğin birini ara." Dedi Altan.

Ben Yasmin'i arayacak falan sanmıştım ama çalan telefon Orhan'ınki olmuştu.

Orhan Mert'i boğmaya başladı. Mert bundan kaçarak Yasmin'in arkasına saklandı.

Mert şişeyi çevirdi. Yasmin ve Saeyoung arasında durdu.

"C boşuna sorma vampir enişte." Dedi Yasmin.

"Bizim sınıftan birini ara ve Buse'yi nasıl aldatırsın hain de." Dedi Saeyoung.

"Niye ben?" Dedi Buse.

Yasmin Deniz'i aradı. Ve söyledi.

Deniz ise ben onu seviyorum ve aldatmadım dedi ve biz şok olduk.

Oyun bitince Özgü'den

Kaan bunu duyunca haliyle Deniz'i öldürmeye gitmişti.

Ben ise Kaan ve Deniz'i shiplemeye başlamıştım. Kaan beni dövmeye çalıştı ama sonra bana bakıp vazgeçti. Ee boks bizden sorulur.

Deniz beni takmıyor zaten. Aman neyse ne.

Yasmin telefonu öpüyor, Naz yemek yiyor. Ben manga okuyorum. Ece Orhan'la telefonda mesajlaşıyor falan falan işte üşendim anlatmaya. Herkes yapıyor bir şeyler.

O değilde bu salak niye telefonu öpüyor?

Mert'in fotosuymuş lan tamam. Bir an dedim telefonla ilişkiye girdi.

O değilde Deniz nasıl Buse'yi sever? KaDen forever......

Bilinmeyen bir kişiden

Patronun dediği gibi kızları takip ediyordum. Ve erkekleri de aynı şekilde.

Ama erkekleri Berk takip ediyordu. Cidden bu kızları anlamak zor.

Hepsi birbirinden tuhaf. Biri telefonu öper biri telefona mal mal sırıtırak bakar.

Bu kitap okuyan normal herhalde diyecektim ki "Böbreklerini elinle sök." Diye bağırarak kitaba baktığını gördüm.

Bir de psikopat gibi bağırıyor. Ben bunu nasıl bayıltıcam?

O beni bayıltır üstüne böbreklerimi çıkarır.

Aha vallaha normal. Sadece telefonda sessizce konuşuyor.

"DENİZ'İN PEŞİNDEN GİDERSEN SENİ VARYA GEBERTİRİM DOĞDUĞUNA PİŞMAN EDERİM KAAN!!!" Sessiz ve normal mı demiştim? Hemen telefonun aynasına baktım ve OH! Çarpılmamışım.

Sonra o böbrek psikopatı "KADEN İS REAL!!" Diye bağırdı.

Bir kız sadece telefonda geziniyor. Bunlar hep asosyal. Ama en azından bu normal.

"Allah'ım Jimin niye bu kadar kaslı???" Dedi.

Çok normal canım(!). En azından normal kızlar gibi erkekleri yakışıklı buluyor böbrek çıkarmak istemiyor.

O telefonu öpen kız şuan şarkı söylüyor.

Ve bence gayet güzel söylüyor. Kendisi de güzel. Korecesi de baya iyi. Zeki de bence öyle görünüyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin