Medya= Medyadaki yakışıklı sizi ilgilendirmez. İlgilenirseniz sizi biçerim😠😈🔪🔫.
Yazardan= Neyse bölüm yazmak istedim ama ilham gelmedi ben de bunu yapam dedim....
Soru 1=(Özgü'ye) Neden bir mallık yapıp kitabı şikayet etmeye kalktın?
Çünkü Yasmin ve RM aşkını kabul etmedim. Yasmin'e söylemedim sonra bütün gün ego yapıyor. Çok yakışıyorlar❤❤❤. Ve ayrıca Saeyoung ve beni öpüştürmedi.
Soru 2=(Buse'ye) Kaan'ı ilk görünce tipi hakkında ne düşündün?
Tipsiz olduğunu düşündüm. Hala öyle gerçi. Sen niye böyle klişe sorular soruyorsun? Orjinal ol.
Soru 3=(Ece Arya'ya) Ela mı daha kötü senin için yoksa Arda mı?
Tabiki Arda. Ela hep böyle şeyler yapıyor. Ondan hep nefret ettim ama Arda'dan beklemezdim ben. Güvendiğim öküze kar yağdı.#team Kemal'im yapmaz.
Soru 4=(Naz'a) Murat mı Yasmin mi?
Yasmin kim be? Tabiki Murat. @dadu123 kim söyle ben mi Suga mı????
Soru 5=(Yasmin'e) Yasmin seni tanıyorum. Aralarında en iyisi sensin ve RM ile çok yakışıyorsunuz😊. Peki bizim erkek tayfayı ilk kez yemekte gördüğünde ne düşündün?
Meteor yağmuru geldiğini düşündüm. Özellikle Mert. Ve evet RM ile yakışıyoruz.....
Soru 6=(Saeyoung'a) Özgü'ye romantik bir şekilde çıkma teklifi etmediğin için pişman mısın?
Evet. Şuan sesleniyorum sana Özgü. Hayatımdaki tek ve son aşkım , hayatımın anlamı olur musun aşkım?
*hayır.Romantik değil uyuz oldun.Ben senin ilk teklifini beğendim sen takma yazarı.*
Soru 7=( Kaan Altan'a) Kaan Emma Watsons(böyle yazılmıyorsa beni affet Emma Yenge) mı yoksa Buse mi?
Buse'yi zaten o canlandırmıyor mu?
Evet ama sen yine de söyle.
I'm sorry Buse but always #Team Emma forever.
*sana soracam ben sonra Kaan*
Soru 8=(Orhan'a)Ece'ye ne zamandan beri aşıksın?
Anaokuldan beri. Sen sormadan söyleyeyim Yazar onun haberi yok ama onun saçını çekip kaçan salak benim😂.
*o sen miydin Orhan ? Allah belanı versin. Saç diplerim hala ağrıyor öküz.*
Soru 9=(Murat'a) Hayatta en sevdiğinin 4 şey?
1-Naz
2-Gökşen
3- Keskinkaya
4-Uyku(Allam çok romantik yazıyorum.)
Soru 10=(Mert'e) Yasmin'i neden bu kadar seviyorsun?
Çünkü seviyorum.
*gerçekten çok açıklayıcı oldu. Bir Murat kadar romantik olamadın Mert(😑😐😞😕trip atan emojiler)
Soru 11=(Mesude'ye) Kemal seni aldattı beee.
Kemal'im yapmaz.😢😢😭
Soru 12=(Ayten'e) Ece mi Aras mı?
Ece kim? Hatırladım arkadaşımdı ama pek tanımıyorum ve Aras'a yeniden aşık oldum. Cevabım Aras.
Soru 13=(Ela'ya) Kim daha güzel? Buse mi Özgü mü?
Dudaklarım...
Soru 14=(Arda'ya) Ece'yi neden aldattın?
İnan bana Yazar ben hala onu çok seviyorum ama o Orhan'ı seviyor o yüzden ona bana geri dön diyemem ve pişmanım. Soruna gelecek olursam Ece bana yetmedi ve bu yüzden eski sevgilim Ela'ya döndüm. Sadece 1 ay dı.
Soru 15=(Mert'e) Kolunda neden yıldız şeklinde bir bıçak kesiği var?
Çünkü bir ergenlik döneminde Yıldız Tilbe'ye aşık olmuştum...
Ciddi ol Mert.
Arda prensliği bana verdiği için ona kızgın olan amcası benden intikam aldı ve işaret olarak kendi sembolünü kazıdı. Tam beni öldürüyorken Prenses Arda beni kurtardı.
Soru 16=(Fatih'e) Melisa hakkında ne düşünüyorsun?
Tam bir*tatlı* cadı.....
* *kısmını içinden söylüyor.
Soru 17=(Mustafa Kemal'e) Kendin hakkında ne düşünüyorsun?
Çok zeki ,(!)yakışıklı(!) ve kaslıyım(!).
Not= Mustafa şuan çarpıldı ve hastanede.....
Soru 18=(Deniz'e) Girl tayfasının en gıcığı ve en tipsizi kim?
Arda Çiftçi ve Orhan Keskinkaya.
Soru 19=(Özgü'ye) Hayatın boyunca makyaj yapıp botokslu dolaşmak mı yoksa Ela ve Ayten ile kanka olmak mı?
İntihar etmek......
Soru 20=(Ece Arya'ya) Orhan'ı mı daha çok sevdin yoksa Arda'yı mı?
Dylan O'Brien 'i....(yani Arda hshshsh)
Herneyse değerli okuyucularım size bir özlü sözüm var son olarak.....
RM e yakışıklı demeyin sağlıklı yaşayın.
Bir sonraki bölüm 20 görüntülenme ve 5 oy sonra gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...