HAFIZA KAYBI

86 15 22
                                    

Medya= Mert😘😍😘😙😗.

Ayten'den

Kafam biraz karışık olduğu için spor salonuna gittim. Elalem kafası dağılınca nereye gidiyor ben nereye gidiyorum.

Hayaller vs gerçekler oldu bu bildiğin. Içeride küfür ederek kum torbasına vuran Özgü'yü gördüğünde moralim bozuldu. Ben bunun suratını görmek zorunda mıyım?

Bana doğru gelmeye başladı.

"Ayten biliyor musun? Tam da seni düşünerek kum torbasını yumrukluyordum. Ama okulun malını mahvetmeye ne gerek var? Burada gerçek bir mal var. Ben düşüncelerimdeki Ayten'i değil gerçek Ayten'i yumruklamak istiyorum. Sen ne dersin?" Dedi Özgü.

"Çok fazla hayalperestsin bence ve bu rüyadan uyan derim canım(!)." Dedim.

Bana feci sert bir yumruk attı ve bende sendeledim. Bundan faydalandı ve kafama evet kafama tekme attı.

Ben yere düştüm. Sesi uğultu gibi geliyordu hiçbirşeyi net duyamıyordum. Eline sopa aldı ve rastgele vurdu.

En sonunda kafama vurduğunda gözlerim karardı.... En son Aras'ın Özgü'ye bağırdığını gördüm.

Aras'tan

Özgü'ye bağırdım o da bana tahminimce Japonca bir şeyler dedi ve sinirle çekti gitti.

Ben Ayten'i kucağıma alıp revire götürdüm. Klişeler gibi masum uyuduğunu söyleyemem çünkü manda gibi uyuyor.

Revire götürdüğümde uzman doktorlar çağırmışlardı.

"Geçici hafıza kaybı. Bu hafıza kaybı belki 1 saat bile sürebilir ama belkide yıllar. Bu size bağlı onu çok yormayın. Okula gidebilir ve ona bir şeyler hatırlatacak şeyler yapın. Geçmiş olsun." Dedi doktor.

Ben konuşmak istemiyordum. 900000000000 yıl boyunca su yüzü görmemiş fil gibi , yemek yememiş Yasmin gibi, Arda görmemiş Ece gibi hissediyordum.

Benim de hissetmediğim şey kalmamış . Ha birde şey var.

1234567890 yıl boyunca BTS dinlememiş Yasmin, Ece ve Naz gibi hissediyorum.

Ayten uyandığında nerdeyim gibi klasik laflar söylemişti.

Ben ona herşeyi anlattığımda merak ettiğim bir şeyi sordum.

"Sen en son neyi hatırlıyorsun?"

"Ya en son savaştan sonra okulumu terk edip TANRIÇA ULUSU diye bir okula geldim. Sonra Saeyoung ve Özgü'yü gördüm. Işte bu kadar. Sonrası bulanık. Peki sen kimsin?" Dedi.

"Sevgilin. Adım Aras."

"Oha benim sevgilim mi var? Yanlız baya yakışıklıymışsın." Dedi .

Ayten gene aynı Ayten.

"Sen benim sevgilim olduğunu bilmeden bunları söyledin Ayten. Niye tanımadığın insanlara yakışıklı diyorsun? Kendimden kıskandım şuan"

"Of saçmalama Ayaz."

"Adım Aras. İsmimi bile hatırlamıyorsun."

Naz'dan

Bizim sınıfa yeni bir sürü öğrenci geldi. Biri kuzenim Orhan, diğeri Fatih ve Melisa, öteki ise yeni çocuk Mustafa Kemal.

Valla ben onu sevmedim. Biraz gıcık. Aman neyse o kadad gıcıklık Ece'de de var . Ece hep gıcık zaten.

Okulun düzenlediği satranç yarışması var. Oraya geçen sene de olduğu gibi Yasmin ve Özgü gidecek.

Ela da oynamayı bilmediği halde katılmak istiyor ve bunu müdürümüze söyledi.

Özgü ve Yasmin onu gece gelir ve boğar. Daha sonra Özgü hapse atılır .Yasmin zaten katil ama prenses(!) olduğu için malum ona birşey yapmazlar.

Acaba Yasmin kimi öldürdü? Yani bunu sormadım ama merak ettim şimdi.

O Ela kesin bir erkek için katılmıştır oraya. Bir dakika!!

Oraya Murat da gidecekti......

Kaan Altan'dan

Buse ile mesajlaşmaktan elim yorulmuştu ama heyecan veriyordu.

Zaten bizim sınıf yol geçen hanına döndü. Orhan , Fatih ,  Melisa, Mustafa....

Fatih ve Melisa tipik ergen aşıklar. Onlar bizden 1 yaş küçük ve bizim sınıfa okula erken başladıkları için geldiler.

Telefonumun bildirimiyle Buse'den mesaj geldiğini gördüm.

Vatsap Mesajlaşma✉

Buse= Kaan çok sıkıldım. Haftasonu bir türlü geçmiyor. Bizimkileri arayıp bir şey yapalım.

Kaan=Boşver onları. Biz beraber bir yere gidelim😉

Buse=😒😒. Beraber olsak daha iyi. BİZİMKİLERLE nereye gidelim?

Buse=Sen Mert'i ara ben sadece bizim tayfa değil Fatihleri falan da çağıracam. Mert illaki bir yer bulur.

Kaan= Ok😙👍.

Vatsap Mesajlaşma sonu.

Mert'i aradım o da bana bir kafe ismi söyledi .

Buse'yi aldım ve oraya gittik. Bizimkiler çoktan oraya gelmişti.

Oturup yemekleri söyledik. Özgü tavuk, Yasmin pizza ,  Buse de tavuk, Naz adını söyleyemediğim bir tavuk,Melisa dolma, Ece hamburger,Saeyoung kızarmış bir şey(onun da adını söyleyemiyorum), Mert salata(Yasmin onu diyete soktu),ben makarna, Murat da pizza, Fatih tatlı istedi,Arda ise kızarmış patates.

Of birde içecek sayamam üşendim. İçtik işte ayran ,kola falan.

"Kanka eğer ben işsiz kalırsam ki bu yüksek bir ihtimal Naz ve ben Arda ve senin çocuğun olacağız." Dedi Yasmin.

"Yasmin sen prensessin sevgilin prens bir git başımdan." Dedi Ece.

"Ya Mert prens değil senin Arda'dan aldı prenslik. Hadi nolur? O pis kraliçe beni atacak zaten. Yerine Ela'yı alacak. Bayağı iyi anlaşıyorlar." Dedi Yasmin.

"Sürtük sürtüğü çeker kanka." Dedi Özgü.

"Ordaki Ela mı?" Dedi Mert Yasmin'e.

O hani nerde diye bakınırken Mert onun tabağından pizza aldı.

Yasmin hala bakarken Özgü de aldı. Yasmin önüne dönünce şok.

"Nerde benim pizzalarım?" Dedi.

"Dünyada belki de Mert ve Özgü'nün midesinde ." Dedi Fatih.

Bundan sonra biz saçma çocukluklarımızı anlatırken bir insan(!)gelip yanımıza oturdu.

"Selam" GEBER.

TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin