Bu bölüm full yarışma olacak. Bence eğlenceli umarım sıkılmazsınız.
Bu bölümü Ece'nin gizli sevdiğine ithaf ediyorum.
Medya=Mert😍.
3. Kişi ağzından
Ece ve Orhan her zaman ki gibi kavga ediyordu. Kavganın sebebi ise Ece Orhan'ın onu tanımadığını iddia etmesiydi.
Ece birden aklına gelen parlak(!)fikirle önüne döndü.
Telefonunu aldı ve psikoloji öğretmenini aradı.
"Hocam merhaba ben Ece."
"Efendim Ece?"
"Hocam bizim sınıftaki herkes çok şikayet ediyor. Neymiş birbirleni iyi tanımıyorlarmış. Benim de bir fikrim var."
"Bence büyük bir problem bu durum. Fikrini söyle seni dinliyorum."
"Hem sınav haftası bittiği için eğlenceli birbirinizi tanıyor musunuz testi yarışması yapalım."
"Harika fikir . Hemen bir dersinizi alıp yapıyorum."
"Hocam işinize karışmak gibi olmasın ama bence ingilizceyi alın. Çünkü bütün konuları bitirdik ama diğer derslerden kaybımız var."
"Tamam ben ingilizce hocanızla konuşurum. 5. Dersinizi alıcam. Zaten siz şuan 4.derstesiniz . Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Ece bu konuşmadan sonra Orhan'a herşeyi anlattı. Orhan ona saçmalıyorsun bakışı attıktan sonra geri sırasına kafasını gömdü.
4.ders bitmişti. Öğretmenleri çıkınca içeri hademeler ellerinde müdürün konuşma büstüyle girdi.
2 tane vardı elinde. Psikoloji hocası Bayan Yun geldi ve herşeyi kısaca anlattı.
"Evet ilk çiftimiz Yasmin ve Naz'ı alıyoruz." Dedi Hoca.
"Kanka senin beni çok iyi tanıman lazım." Dedi Yasmin.
"İlk sorular Yasmin için. Evet Naz söyle bakalım Yasmin kime aşık?" Dedi Bayan Yun.
"Bu çok basit." Dedi Naz.
"Unutmayın aynı anda yazıp kaldıracaksınız."
Ikisi de bir şeyler yazdı. Hoca 5ten
geriye doğru saydı ve aynı anda kaldırdılar.Naz bilememişti.
"Kanka sen Mert'e aşık değilsen onunla niye sevgilisin?"
"Kanka ben Mert'e de aşığım ama RM benim için çok önemli." Dedi Yasmin.
"Soru 2. Yasmin'in en sevdiği yemek?"
"Hocam Yasmin hepsini seviyor. Bence sevmediğini yazalım." Dedi Naz ama hoca öyle bir baktı ki sustu.
Kağıdı kaldırdıklarında Naz yine bilememişti.
"Yasmin yaprak sarma ne be? Sen hamburger sevmiyor musun?" Dedi Naz.
"Kanka seviyorum ama yaprak sarma besttir." Dedi Yasmin.
"Soru 3 ve Yasmin için son soru. Onun en sevdiği şarkı hangisidir?" Dedi hoca.
"Bunu bilemez." Dedi Yasmin.
Evet Naz yine bilememişti.
"Oha Yasmin oha. War of hormone ne kanka?" Dedi Naz.
"Ya ama ben Boombayah'ı da seviyorum ama her gün War of hormone dinliyorum kanka. Ordan bilmen lazımdı." Dedi ve Naz'ın sorularına geçtiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...