D MI C MI

50 7 20
                                    

Medya=Ahmet.

Ece'den

Evet lanet olsun ki maalesef bizim tayfa da geliyordu.

Sin sivişti ilirsin binim irdi ilmim lizim(çevireyim sizin için=sen savaşta ölürsün benim orda olmam lazım). Demişti Orhan.

Ve sonuç olarak hepsi geliyor.

"Kankaaaa. Biliyorsun bugün çok önemli ve güzel bir gün. Bugün çok güzel birşey olmuştu." Dedi Yasmin.

"Ay yoksa intihar mı edeceksin? Allahım sana şükürler olsun. Dualarım kabul oldu." Dedim.

"Kanka yazıklar olsun sana be. Ne intiharı? Benim doğum günüm." Dedi.

"Ee ne yapabilirim?" Dedim.

"Hadi bana süpriz parti yapın. Ben haberim yokmuş gibi yaparım." Dedi.

Ona göz devirip gerizekalı dedikten sonra çenesi otomatiğe bağladı.

"Yazıklar olsun sana. Bir partiyi bana fazla gördün. Sadece bir parti yapacaksın kankan için. Benim doğum günüm benim. Unesco bile geldi kutladı sen kutlama. Hadi partiyi geçtim insan bir kutlar. Kutlamak da neymiş? Hatırlayıp hatırlamadığından şüpheliyim. Ayten'e fotolu pasta yapın kutlayın bana gelince tık yok. Benim Ayten'den ne eksiğim var?" Dedi.

Oha bunların hepsini o mu söyledi?

"Unesco ne alaka ya mal? "Dedim.

"Kanka dünya harikalarından birisiyim ya o yüzden." Cevabı alınca konuşmaya devam ettim.

"Ayrıca Ayten senden daha değerli. Sen hayırdır bu tripler falan? Git Mert'e trip at. Yoksa ayrıldınız mı? Oha inanmıyorum. Naptın çocuğa. Terketti seni sonunda. Bence fazla bile dayandı ama neyse." Dedim.

Hemen bizim gruba girip Yasmin ve Mert ayrılmış yazdım.

Anında mesajlar geldi. Oha ne olmuş falan diye.

Yasmin'in telefonu çaldı ve odadan çıktı.

Yasmin'den

Jimin's Wife arıyor.....

Naz=Kanka Mert ile mi ayrıldın? Ben şok oldum valla. Duyduklarım doğruysa senden sıkılıp seni terk etmiş . Doğum gününde seni terk ederek bence mükemmel(!)bir hediye vermiş.

Yasmin=Ne?! Mert beni terk mi etmiş? Ne zaman ya? Hem de benden sıkılmış ha? Yazıklar olsun be?

Dedim ve Naz'ın suratına kapattım.

Hemen Mertlerin yurduna uçarak gittim. Ve kapıyı kırarak açtım.

Şaka lan şaka. Kırılan şey kapı değil ayağım oldu. Bir kuulluğum vardı o da bozuldu. Yanlız ayağım baya acıdı.

Kapıyı çaldım ve Saeyoung açtı.

"Vampir enişte napiyon? Neyse çekil Mert'i görmem lazım." Dedim ve içeri girdim.

"Mert. Yazıklar olsun. Beni nasıl terk edersin?" Dedim.

"Ha?" Dedi.

"Beni diyorum bu mükemmel,güzel,terbiyeli,zeki kızı nasıl terk edersin?" Dedim.

"Yasmin kafan mı güzel pamuk şekerim? Ne terk etmesi?" Dedi Mert.

"Nasıl yani sen beni terk etmedin mi? E Ece öyle demişti." Dedim şaşırarak.

Mert sadece güldü ve Saeyoung,Arda,Altan,Murat da aynı şekilde.

Orhan salak falan dedi. Ece ile bu yüzden çok minnoşlar.#team OrEc forever. #OrEc is real.

Daha sonra bizim eve gittim ve Ece ile diğerlerine olay anlattım. Ve maalesef yarın okul olduğundan uyumaya gittim......

Sabahleyin Özgü'den

Okul için giyinirken 2 ders Kemal Hoca'ya nasıl dayanacağımızı merak ediyordum.

Bizim türk olan tek hocamızdı.

Kıyafet olarak siyah tişört ve yırtık pantolon giymiştim. Biz bütün öğrenciler olarak oy toplayıp formaları kaldırmıştık.

Herkes serbest giyiniyordu. Bunu fırsat bilen Ela çok terbiyeli(!)giyinmeye başlamıştı.

Yasmin siyah dar kot pantolon üstüne beyaz göbeği açık tişört giymişti.

Ece üzerinde Orhan benim yazan beyaz bir tişört altına Orhan'a bakanı yakarım yazan mavi bir etek giymişti. Saçlarını Orhan'ı seviyorum yazan tokaları takıp iki şirin topuz yapmıştı.

Naz üzerinde siyah fight yazan bir tişört giymişti. Altına ise şort giymişti.

Buse ise siyah tişört altına şort giymişti.

Okula gittik ve hocanın gelmesini bekledik. Boş olduğunu öğrenince klasik sevinmemizi yaşadık.

Arda d mi c mi oynamak istedi. Biz de kabul ettik. Masanın etrafına toplanıp şişeyi çevirdik.

Naz ve Yasmin arasında durmuştu. Yasmin soracaktı.

"D mi c mi?" Dedi. Ve cevap c oldu.

"Ahmet'i yanağından öp."

"OHA"Dedi Naz. Ama yapmak zorundaydı.

Orhan ve Murat, Yasmin'e çok garip bakıyordu.

"Bence beni öpsün." Dedi Murat.

Orhan Murat'ın üstüne atladı. Ve yumruk atacakken Ece engelledi ve sakinleştirdi.

Naz bir anda Ahmet'in yanağını öptü ve şişeyi çevirdi.

Orhan ve Arda arasındaydı. Orhan d dedi.

"Birini (dudaktan)öpecek olsan bu bizim kızlardan kim olurdu?" Dedi Arda.

"Soru mu bu? Tabiki Ece." Dedi Orhan ve Ece kızardı.

Şişeyi yeniden çevirdiler. Ben ve Ece ve Özgü arasında durdu. Özgü sordu ve  Ece c dedi.

"Burada istediğin bir canlı bir erkeği dudağından öp." Dedim.

"Cansız erkek mi var ki?" Dedi Yasmin.

"Sen fransızcada erkek olan şeyleri gidip öpersin diye dedim. Neyse kimi öpcen?" Dedi.

"Sevgilimi öpem bari." Deyince Orhan'ın gözleri parladı.

Ve Orhan Ece'nin dudaklarına yapıştı.

Evet kankimler bir bölümün daha sonuna geldik. O gören 20 kişilik kitle niye oy vermiyor? Vermeyin zaten ben okunma istiyom.

Neyse öpüşmelerini yazarken ben çok mutlu oldum şahsen. Ama yazarken utandım yaaaa.

Üff neyse bb😉😊.

TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin