AYTEN DE GELIYOR

105 15 39
                                    

Medya = Ece ve Arda aşkı. Çok tatlılar demi 😍.

Buse'den

"Biz de katılıyoruz. "Dedi Yasmin.

Ay evet katılalım. Bence güzel olur.

"Evet katılalım. "Dedi Özgü.

"Ne giyeceğiz ? "Dedi Yasmin. Hakikaten ne giyeceğiz?

"Yani konu prenses elbisesi. Ortak bir renk seçip o renkte giyelim. "Dedim.

"Tamam yani ben siyah diye düşünmüştüm ama hep öyle giyiniyoruz bence gri olsun " dedi Ece.

"Gri olmaz çok iğrenç. Bence mavi olsun. "Dedi Yasmin.

Ece homurdandı ama sonra o da kabul etti. Bir alışveriş merkezinden değil bize özel verilen gardıroplardan seçecektik.

Sadece bize değil tabi. Baloya katılan herkese bir gardırop verilecek.

Diğer derslerimizi de yaptıktan sonra ufak ta bir quiz olduk. Ve kesinlikle bir bataklık olan bu quiz biz öğrencileri yutmadı(!).

Naz ve Ece hariç. İnek işte ne yaparsın. Yurda gidince ilk işimiz bizim için bırakılan elbiseleri görmek oldu.

Bir sürü elbise vardı ve istediğimizi seçebilirdik. Seçim yapmak çok zordu çünkü hepsi birbirinden iğrençti.

Bu sadece benim ve Özgü'nün düşüncediydi . Kalanları hepsine bayılmıştı.

"Erkekler de mi prenses abiye giyecekler?" Dedi Yasmin.

"Allah beyin dağıtırken sen niye şemsiye açtın Yasmin ben onu merak ediyorum." Dedi Ece.

"Salak (salak yazacağıma dalak yazdım başta 😂)mısın Ece? Öğretmen demedi mi prenses abiye zorunlu diye ? Hayır benim merakım belki Mert'inki daha güzeldir ondan bakayım diye." Dedi Yasmin.

"Yasmin bak. Onlar prenses abiye değil şık bir şeyler giyecekler tamam mı yani anladın mı?" Dedi Ece.

"E prenses abiye de şık" dedi Yasmin.

Bunları Ece'yi delirtmek için yaptığını biliyorum. Yani sanırım.
O kadar da salak olamaz heralde değil mi?

Ece sakin kalmayı tercih edip göz devirdi.

Sonunda herkes ne giyeceğine karar vermişti.

Ben kendi elbisemi beğenmişmiydim? Orası tartışılır ama olsun üstüme yakışmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben kendi elbisemi beğenmişmiydim? Orası tartışılır ama olsun üstüme yakışmıştı.

"Kanka ben seçemedim elbisemi . Yardım eder misin Yasmin?" Dedi aniden içeri dalan Ayten.

"Bak bu benimki . Güzel mi sence ?" Dedi Yasmin.

"Evet güzel seçmişsin. Hadi bana da seç. "Dedi Ayten.

TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin