Bu yemek işi de nerden çıktı

320 26 44
                                    

Medya= Eceninki yani Arda .

Naz'dan

Yasmin'le tanıştıktan sonra eşyalarımızı yerleştirdik. Gerçi Yasmin' e yeni kıyafetler gelecekmiş o yüzden o bir şey yapmadı. Ne şanslı kız. Ama en şanslıları benim.

Bunu bilmiyorlar ama annem yaşıyor . Alatorca' daki herkesin anne ve babası ölü. Benimkiler yaşıyor. Çoğu, ateş kabilesi ile yapılan savaşta öldü.

Sırf bu yüzden Özge içeri girdiği anda bağırmaya başladılar. Herkes bütün öğrenciler . Bizim ailemizi siz dağıttınız falan . Özgü ağlayarak kaçmadı aksine hepsini dövdü.

Kıza bak ya. Kız dedim alınmayın şimdi .

Neyse biz okula doğru giderken karşımıza bir adam çıktı ve ne bileyim adam deyesim gelmiyor. Yara izi vardı. Normal gelebilir belki ama yıldız şeklindeydi.

Özge ile adam yumruklarını tokalaştılar. Kolundaydı yara ve yaranın gözükmemesi için sıvadığı kolunu kapattı. Ve uzaklaşıp gitti.

Okula geldiğimizde sınıfımıza girdik. Çantamdan bize önceden verilen programları çıkardım . İlk dersimiz tanrıça tarihi idi. Sonra ise savunmaydı.

Benim bundan önceki okulumda üvey annem vardı . Dünyanın en kötü insanı olabilirdi. Saldırı öğretmeniydi ve derste manikürünü bozduğumuz için bizi disipline vermişti.

Manyak kadın. Onu öldürmek istiyorum. Elementi buzdu ve beni gebertemezdi sebebi "manikürü" bozulmasın.

"Günaydın Çocuklar" dedi tanık bir ses. Kafamı kaldırınca gördüğüm manzarayla şok oldum.

Olamaz.

Ece'den

Ilk ders hayırlı olsun . Tanrıça tarihi . Naz'a bir gariplikler oldu ama hadi hayırlısı. Öğretmen içeri girdiği anda etrafa adana kebap yiyen baklava görmüş gibi bakıyor. Ne olduki buna . Yasminde dersi dinliyor gibi yapıyor ve yandan yandan birine bakıyor.

"Özür dilerim, geciktim demek isterdim ama yaklaşık 5 dk geciktim ve siz erken başladınız."
Dedi .

Ukala! Öyle bir bakıyor ki gören Tyler Posey sanar. Ama yakışıklı da ha.

"Peki Ardacım özür dilerim oturabilirsin"

Ne yani tepkisi bu mu? Alayla söylese kapak olurdu ama bu ne .
Sakin ve cidden özür diledi bildiğiniz.

"Bir daha olmasın"dedi ve oturacak yer aradı. Gözleri aniden beni bulunca korktum .

"Adın ne ?" Diye sordu Naz'a o da ona cevap olarak" Naz " dedi.

"Peki Naz oraya ben oturmak istiyorum. İnceden uzarsan memnun olurum."

Yasmin aniden kalkıp"Oradan kalkmayacak! Kimseyi zorlayamazsın. Bu arada burnunu Kaf Dağında unutmuşsun giderken al."

"Evet Yasmin haklı kimseyi zorlayamazsın. Yoksa biz senin o kullanmayı bilmediğin beynini zorlarız " diye atıldım.

"Sizene be ben oraya oturmak istiyorum bücürler ayrıca Naz kalkmak istiyor değil mi? " diyerek tehdit bakışı attı.

"Naz, kavga çıkmasın tatlım sen gel Buse'nin yanına otur. " deyince geldi yanıma ukala.

Hoca derse devam ederken bana "sana demedim mi" bakışı attı. Bu bakışlarda fazla oldu artık.

 Bu bakışlarda fazla oldu artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin