AYRILIK

76 16 12
                                    

Medya= Murat

Ece Arya'dan

Biri "Selam " deyip yanımıza oturdu. Yüzüne baktığımda ufak çaplı bir şok geçirdim.

Deniz'di bu. Her kitapta olan klasik kötü karakter. Orhan da öyle ama Deniz bir tık daha kötü.

Ayrıca Orhan bana olan aşkından böyle. Yani Yasmin öyle diyor. Ona artık inanmamalıyım. Ne kadar süper bir düşünceleri olsa da özellikle Arda ile ben hakkındaki düşünceleri.

Altan Deniz'i alıp gitti. Buse arkasından bağırsada arkasını dönüp bir kere bile bakmadı.

Biz de yurda geri döndük. Aklıma Arda geldi . Onu çok özlemiştim.

Onu aradım ama açmadı. Şuan ki durumum:telefonun başında çaresiz bekliyoruuum. Bekliyorum ama çalmayacak biliyorum.

Acaba başına bir şeyler mi geldi? Murat'ı aradım.

"Efem yenge"

"Arda nerde biliyor musun"

"Bende iyiyim sorduğun için sağol."

"Dalga geçme. Nerde Arda?"

"..... Kafeye gitti niye sordun ki sen?"

Daha fazla cevap vermeyip yüzüne kapattım. Bir taksiyi aradım ve bindim.

Yol boyunca olabilecek şeyleri düşündüm. Ama bir kafede en fazla ne olabilirdi ki.

İçeri girip baktığımda Arda'yı Ela ile birlikte oturuken gördüm. EL ELEYDILER.

Arda gülümsüyordu ve onu öptü. Ben de intikam zamanı falan diyerek bir şeyler düşündüm.

Tabi ağlayarak düşünüyordum orası ayrı. Zaten artık ona bir şeyler hissetmemeye başlamıştım. O da bana.

Ama o bu yolu seçti. Yurda geri döndüm. Biraz daha ağladım ama zaten fazla üzülmemiştim artık onu sevmiyordum.

Yine de kendime yediremiyordum.

*hazmedemiyorsan soda iç.*

Ha ha ha. Cidden çok komik. Ben burada düşünüyorum sen nelerle uğraşıyorsun iç ses.

Aslında ben bir süredir Orhan'dan hoşlanıyorum. Arda gibi aldatmadım ama acaba şimdi Orhan'ın omzuna sarılıp ağlasam mı?

Ay olur evet .

Kara OrhaMK aranıyor...

"Ne var Ece sonra ara beni uğraşamam seninle"

"Tamam ben de gider Arda ile ayrılığımı Meriç'in omzunda ağlayarak atlatırım"

"Nerdesin sen ? Meriç kim? Arda ile ayrıldınız mı? Peki benim hakkımda ne düşünüyorsun? Sevgilim olur musun?"

"Ne diyon be? Ben odamdayım gel"

Deyip kapattı öküz.

5 dk boyunca onu bekledim. Gelemedi bir türlü. Off nerde kaldı bu?

En sonunda kapı çaldı.

"Nerde kaldın Orhan?"

"Beni eve atmak için bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum."

"Salak salak konuşma. Gelicek misin Meriç'i..."

"Meriç kim lan?" Dedi sinirlice.

"Bilmem ki. Seni buraya getirmek için öyle dedim . Sen beni kıskandın mı yoksa?"

TANRICA ULUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin