2. BÖLÜM- Kör kalp

1.3K 293 71
                                    

Bekledikleri gün sonunda gelip çatmıştı. Bütün heyecanları, merakları gözlerinden okunuyordu. Balo, karnelerin verilmesine bir hafta kala yapılıyordu. O gün ikisi de erkenden kalktılar. Volkan gözlerini açtığı andan itibaren akşamı yani dolayısıyla Arzu ' yu düşünmeye başlamıştı bile. Arzu ise partiyi... Volkan' ın içindeki aşk o kadar ruhunu , bedenini sarıp sarmalıyordu ki uyandığı ilk andan itibaren onu esareti altına alıyordu. Arada gülümsüyor, parmaklarını saçlarının arasına alıp " heey Allah ' ım yaa şimdi öleceğim" diyordu.

Gece saat sekizde başlayacaktı ve onları iki saat önceden hazırlanmaya başlamaları gerekiyordu. Arzu saat altıya kadar evde televizyon izleyerek ve müzik dinleyerek vaktini geçirdi. Keyfi yerindeydi. Akşam için hazırlıklarından memnundu ve her şey tam istediği gibi olmuştu. Volkan ise o saate kadar hapishanede volta atan mahkumlar gibi odasında bir ileri bir geri gidip geliyordu. O , çok tereddütlüydü çünkü hata yapmaktan, yakaladığı fırsatı aptallıklarıyla mahvetmekten korkuyordu. Günlerce beklemişti ama şu kalan bir kaç saat sanki ömre bedeldi....

Arzu hazırlanmaya başladı. Kıyafetini giydi. Makyajını ve saçını annesi yaptı. Kıyafetle âdeta bütünleşmişti. Peri kızı gibi odasının içinde süzülüyordu. Saat yedi otuzu gösterdiğinde Volkan ve babası onu almaya geldiler. Bahçe kapısından çıktığı anda Volkan da arabadan indi. Arzu'yu gördüğü anda ona tekrar vurulan volkan, oldugu yerde dondu kaldı. Bu kıza bu denli aşık olduğuna o kadar haklı gördü ki kendini. " Böyle bir güzelliğe aşık olunmaz da ne yapılır "diye düşündü bir an. Arabanın yanına gelen Arzu da Volkan a gözlerinin ucuyla bakmış inceden süzüyordu. Hiç konuşmadılar. Ortamın sessizliğini Volkan ' ın babası bozdu.
" Hadi bakalım ; ikiniz de arkaya oturun. Bu gecelik özel şoförünüz olayım" dedi. Arzu ' ya arabanın kapısını açtı ve hala baygın baygın ve sıcak bakıyordu. Bu durumu Arzu bile farketmisti. O gece Volkan da cok şık olmuş hüzün bakışlı kızın yanına yakışmıştı. Bir çift olarak uyumlu olmayı çok isteyen Volkan , bunun için elinden geleni yapıyordu.

Arabaya bindiler. Yüreği bedeninden çıkmak istermişcesine hızlı atan Volkan, gözlerini Arzu' ya dikmiş nefes almayı bile unutmuştu. Arzu onu hiç ciddiye almamasına rağmen , bu göz hapsini fark etmiş ve bu durumdan rahatsız olmaya başlamıştı. O direk yola Volkan ise sadece ona bakıyordu. Sürekli ellerini birbirine kilitliyor yada sürtüyordu. Ayak parmaklarının üzerine ağırlığını verip bacağını sallıyor ve tedirginliğini her daim belli ediyordu. Gözleri oyle bir dalıp gidiyordu ki karşısındakinin güzelliğine, bu durumu babası da fark etti ama hiç bir şey demedi. Volkan daha arabada bu hale geldiğini , partide kendine nasıl hakim olacağını düşünmeden edemedi.

AŞKIN KARANLIK YÜZÜ- Kitap OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin