Birazcık Sohbet

256 57 70
                                    

Merhaba canım okurlarım.😍

Bölüm atıldığını düşünerek geldiğinizin farkındayım ama ne yazık ki bu sefer sizlerle farklı bir sebepten ötürü buluşmak istedim.

Aslında sadece biraz daha yakından birbirimizi tanımamız gerektiğini düşündüğüm için yazıyorum bu yazıyı.

Kendimden bahsetmem gerekirse, ben 27 yaşındayım. Ve de üç çocuk annesiyim.

Anladığım kadarıyla bir çoğunuz belki de tamamınız benden yaşça bayağı küçüksünüz. Ablanızım yaniii:):)

Ben kağıda kaleme aşık bir insanım. Yazmayı da okumayı da çok seviyorum.

Sizlerin bana verdiği desteği gördükçe de gözlerim doluyor buna emin olabilirsiniz.

Ama siz de çok iyi bilirsiniz ki, dışarıda bir de gerçek hayat var, sorumluluklarımız var. Bazen bölümleri geç atıyorum. Anlayışlı olacağınızı düşünüyorum.

Arzu ile Çağlar benim 17 yaşımda yazdığım bir hikaye. Yeni kurgularla geliştirip buraya aktarıyorum.

Size bir kaç soru sormak istiyorum.

Siz kaç yaşındasınız?

Kitap keşfetmek, kendini bir kitapla tamamlamak size ne ifade ediyor?

Bu hikaye sizce gerçek bir kitap olmayı hak ediyor mu?

Bir de ablanız olarak bir kaç cümle daha söylemek istiyorum.

İnsanlar ne kadar pislik olursa olsun sizi ne kadar kırarsa kırsın, asla hayal kurmaktan, yaşamaktan, savaşmaktan vazgeçmeyin.

Çünkü bu yıllarınızı size hiç kimse geri veremez.( Haddim olmadan konuşuyorum ama kusura bakmayın kardeşlerim.)

Kalbiniz, gönlünüz hep temiz kalsın. Kirletmelerine izin vermeyin.

Lütfen sorularımı cevaplayın arkadaşlar. Okuyup geçmeyin. Merakla bekliyorum.

AŞKIN KARANLIK YÜZÜ- Kitap OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin