Tatile son hızla devam eden Arzu ve ailesi , iki haftayı geride bıraktılar. Bu kadar misafirlik yeter diyerek , bir yazlık kiraladılar ve oraya geçtiler. Taşınmaları gençlerin her gün beraber takılmalarına engel değildi. Her sabah olduğu gibi buluştular. Kumsalda her gün oturdukları yere geçtiler. Hava bunaltıcı şekilde sıcaktı. O yüzden biraz güneşten korunmak istediler. Gölge bir yere geçtiler.
Karşıdan gelen kişiye;
" Ooo naber Rıdvan yaa? Nasılsın? " dedi Selim. Arkasını döndüğünde sevgilisini karşısında gören Sanem , çok şaşırdı. Onları aralarında geçenlerden abisinin haberi yoktu. Tokalaştılar. Selim ;
" Siz tanışıyor muydunuz?" dedi Arzu' ya. Hemen olaya atlayan Rıdvan, kendini tanıttı ve elini uzattı. Kendini beğenmiş tavrından rahatsız olan Arzu, sadece tebessum etti. Onu da yanlarına davet ettiler. Selim içecek bir şeyler almaya gitti. Ortalık boşalınca hemen sevgilisine sarılan Rıdvan;
" Seni çok özledim." dedi. O anda iki duyguyu bir arada yaşayan Sanem onu sertçe itti.
" Ne o çeşme sarmadı galiba ? Ben seni okullar açılana kadar beklemiyordum. "
" Yok be kızım. Çeşme çok güzeldi de içinde sen yoktun." Bu sözün üzerine tatlı bir tebessüm belirdi Sanem'in yanaklarında. Aslında Rıdvan onu özlediği için değil , mecbur kaldığı için dönmüştü buraya. Babasının planda olmayan işleri çıkmış ve erken ayrılmak zorunda kalmışlardı. Babasına gelmemek için çok yalvarmıştı ama isteği kabul olmamıştı. Artık grup dört kişi olmuştu. Her ne kadar Arzu ' nun Rıdvan ' a kanı ısınmasa da kuzeni için katlanıyordu. Koskoca bir yazı birlikte geçirdiler. Babası ;
" Bir hafta sonra yola çıkıyoruz." dedi o sabah. Yazın bitmesine üzülmüştü. Morali bozuk bir şekilde yine sahile gitti ve orda iki sevgili yalnızdı. Kumsalda kavga ederken buldu onları. Kendi üzüntüsünü unuttu ve olaya atladı. Onları sakinleştirmek istedi ama bu fayda sağlamadı.
" Ben şimdi ne dedim de sen bu kadar sesini yükseltiyorsun ki " dedi Sanem.
" İlgi ilgi ilgi. Ağzından başka bir şey çıkmıyor ki. Sıktın artık kızım yeter."
" İnsanın sevdiğinden özen beklemesi kadar doğal ne olabilir ki?"
" Ben böyleyim tamam mı? İşine geliyorsa. Fazlasını bekleme." dedi ve ayağa kalktı.
" Nereye?"
" Senin olmadığın bir yere."
" Öyle mi? Cehenneme kadar yolun var."
Arkasından öylece baktı. Rıdvan büyük bir hiddet ve sinirle çekip gitmişti.
" Ne oldu böyle? Neden kavga ettiniz? " dedi Arzu.
" Ne olacak beyefendiye beni sevdiğini söylesene dedim, bana karşı eskisi gibi değilsin dedim kudurdu resmen. Bir de işine gelirse diyor , pislik herif."
" Bırak üzülme. Başından belliydi zaten böyle olacağı. Sadece zaman doldurmak için seninle takıldığı belliydi. "
" Deme öyle kızım yaa canım yanıyor burada. O kadar şey paylaştık. Benimle sevgili olmak icin neler neler yaptı bir bilsen. Şimdi neden böyle oldu ki. Hayatında başka biri mi var acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KARANLIK YÜZÜ- Kitap Oldu
ChickLit256-Genç kız edebiyatı-30.05.2018 Ruhun ayrı, kalbin ayrı, beynin ayrı konusuyor ve sen arada mı kalıyorsun? O zaman bu kitap tam sana gore... Acıların hangisi en büyüğüydü? Kim karar verebilirdi ki buna? Kim benim neler hissettigimi benden daha...