Poprawiony*Wspomnienie*
Była ciemna deszczowa noc. Żaden mieszkaniec Londynu nie zwracał uwagi na wysokiego mężczyznę w średnim wieku. On, w swoim długim, ciemnym płaszczu zmierzał przed siebie. W pewnym momencie zkręcił i spod swoich połówek-okularów przyjrzał się, domowi, w którym pomimo późnej pory domownicy jeszcze nie leżeli w łóżkach. Mężczyzna pewny siebie zapukał do drzwi.
-Tak?- Drzwi otworzyła mu średniego wzrostu ciężarna brunetka.
-Pani Jane Granger?- Chciał się upewnić, czy dobrze trafił.
-Tak, a o co chodzi?
-Mogę wejść?Kobieta nie odpowiedziała, tylko przesuneła się, by nieznany jej mężczyzna mógł wejść. Nie wiedziała dlaczego, ale zaufała mu. Gdy gość wszedł do domu mogła mu się lepiej przyjżeć. Był ubrany w garnitur, a na nosie miał okulary-połówki, z których przeszywająco patrzyły na nią mądre, niebieskie oczy. Jego imponująco długa i siwa broda zwisała mu aż do pasa.
-Zapraszam- Pani Granger ręką wskazała korytarz, który prowadził do salonu.
-Dziękuję.W salonie na kanapie siedział kilka lat starszy od kobiety mężczyzna. Miał niebieskie oczy i wręcz czarne włosy.
-Przepraszam, nie przedstawiłem się. Nazywam sie Albus Dumbledor. Pan to zapewne Erick Granger. Mąż pani Jane. Zgadza się?- Powiedział siwobrody.
-Tak, a o co chodzi?- Zaniepokoił sie pan Granger, że obcy mężczyzna tyle o nich wie.
-Skąd pan to wie?- Tym razem pytanie zadała kobieta.
-Wiem jeszcze więcej...- Uśmiechną się tajemniczo Dumbledor-wiem, że spodziewa się pani bliźniaczek. I wiem też, że one będą takie jak ja...
-Czyli jakie?- Pani Granger przestraszyła się tą wiadomością.
-Jestem czarodziejem...Dumbledor wszystko wyjaśnił im. Wyjaśnił, że do obu w 11-te urodziny przyjdą listy z zaproszeniem do Hogwartu- Najlepszej szkoły magii i czarodziejstwa. Ale powiedział im też o jednej istotnej informacji...
***
Przepraszamy za błędy. Mamy nadzieję, że wam sie spodobało.☺ Prosimy też o gwiazdki 🌟 i pozytywne komentarze (napewno zmotywują nas do dalszego pisania).
Buziaki mordeczki.
CZYTASZ
Panna Granger
FanfictionAlex jest zwykłą czarownicą z mugolskiej rodziny. Tak jej się przynajmniej wydawało. Jednak w drugiej klasie dowiedziała się o swojej mocy i o przepowiedni, w której jest o niej mowa. Po sytuacji w Komnacie Tajemnic wszystko sie zmienia. Będzie miał...