∆ 35 ∆

1.9K 63 5
                                    

  
  Życie po śmierci jest cudowne. Żadnych problemów, ludzi skrzeczących nad uchem. Ciemności i cisza ogarnęły moje ciało. W końcu mi się udało odejść z tego świata.

    Ciekawe czy dostane drugie życie. Jak tak to oby to nie był człowiek. W sumie zawsze w drugim wcieleniu chciałam być myszą. Może to głupie ale ja uwielbiam myszy.

    Tak nie miała wyglądać moja śmierć. Miał być list pożegnalny, testament, w którym przekazuje Arona w dobre ręce. Teraz nawet nie będę wiedziała co u niego.

   A może jednak nie umarłam?

  Trupy przecież nie czują bólu, a mnie boli ręka i głowa. A byłam już na takiej dobrej drodze do spokoju. Teraz znowu trzeba się męczyć z tymi ludźmi.

-Lekarz kazał mi do ciebie mówić, bo podobno ludzie w śpiączce słyszą ale ja w to nie wierzę. Leżysz tu już trzeci dzień i ani drgniesz palcem.

   Usłyszałam głos. Znałam go, jestem tego pewna. Chciałam mu jakoś pokazać, że go słyszę lecz nie mogłam.

-Za dwa dni wracam do Paryża. Nie kiedy mam ochotę rzucić tą piłkę w cholerę...  Bo gdy powinienem być tu z tobą to muszę wracać do Francji grać głupi mecz. Chyba będę musiał przemyśleć ewentualne przejście do Realu, bo z tobą to jak z małym dzieckiem. Na szczęście Sergio zgodził się ciebie odwiedzać jak mnie nie będzie.

   Sergio? Hmm... Coś mi to mówi, tylko co?

-Wiem ,że to niemożliwe ale zapamiętaj sobie raz ba zawsze, że nie jesteś przyczyną niepowodzeń w moim życiu. Nigdy nie wpłynęłaś źle na moje czyny.

   Rozumiem,  zapamiętać, że nie jest się przyczyną niepowodzeń.

-I nie strasz mnie tak nigdy więcej. Już myślałem, że cie nie uratuje skacząc do tej wody. A tego bym sobie nie darował. Rozumiem, że anioły chcą wracać do nieba ale ty masz tu misje. Musisz naprawić moje potłuczone serce, bo tylko ty znalazłaś do niego klucz.

 Musisz naprawić moje potłuczone serce, bo tylko ty znalazłaś do niego klucz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

×××

Jakby istniało życie po śmierci to kim chcielibyście wtedy być ?

Co Noc / NeymarJrOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz