4. kapitola

206 11 0
                                    

Došli jsme na jednu terasu a sedli si ke stolu. Chvíli jsme tam jen tak seděli a pak přišli 2 kluci. Wedry a Herdyn. Nevím co měli kluci v plánu, ale vím že se nám to nebude líbit. Chvíli si povídali a já se šla s Terkou podívat po okolí. Bylo tu krásný, malý jezírko s leknínami  na hladině a v něm plavali ryby. Bylo to tu jako na zámku nebo kde. 

Když jsme se vrátili, Bax nám řekl, že půjdeme na oběd, protože už bylo kolem 12 a oni měli hlad. Šli jsme do restaurace kousek od náměstí. Já si dala to stejný jako Terka a House zase to samý co Bax. 

Kolem půl 4 jsme jeli domů, ale nejdřív jsme se ještě stavili za Jirkou a Vláďou v Zetku. 

Kluci: "Ahoj."

House: "Čau."

Já si šla za Karlem objednat svůj pomerančový džus a donut. Sedli jsme si na moje místo a koukali se z okna ven. Pak za námi přišel Vláďa. Sedl si k nám a taky si něco objednal. 

Vláďa: "Jaký to bylo v Praze?"

Já: "Bylo to tam krásný, ale nechápu proč jsme tam jeli, když jsme se tam sešli jenom s Wedrym a Herďou."

Vláďa: "Aha a užili jste si to aspoň trochu?"

Terka: "Jo užili, jenom ta cesta by mohla být příště kratší."

Museli jsme se začít smát. Povídali jsme si ještě chvíli a pak jsme se šli kouknout do studia, co tam dělají. Samozřejmě natáčeli video. Ach ti YouTubeři. Takže jsme se vrátili zpátky na místo a koukali do mobilů. Taky nám nic jinýho nezbývalo, protože nechtěli, abychom je rušili nebo dělali hluk. 

Konečně dotočili a my můžeme jít dovnitř. Tam jsme si sedli na gauč a vymýšleli plán na večer. Vymysleli jsme akorát to, že si buď budeme pouštět písničky (nahlas) na TV nebo si pustíme filmy, uděláme pop-corn, pití, brambůrky a další takovýhle věci nebo budeme hrát nějaký hry. To se ještě uvidí večer. Kluci totiž u nás spí (samozřejmě i Martin a Terka). Když to tak vymýšlíme, zazvoní mi mobil. Byla to mamka. Zvednu se a jdu ze studia ven, abych jí slyšela. Pak jsem se vrátila a Jirka se mě zeptal, co se děje.

Jirka: "Co se děje?"

Já: "Ale nic, jenom že jedou nakoupit, když u nás spíte. Tak aby tam bylo jídlo, protože nás tam bude fakt hodně. A prý nám uvaří a pak budou muset jet do práce na noční."

Jirka: "Aha. Stejně za chvíli budeme vyrážet."

Já: "A jak pojedeme domů?"

House: "Asi jako jsme sem přijeli. Já, ty, Bax a Terka spolu a Jirka s Vláďou."

Jirka: "Teď by mohla Nikol s Terkou jet s námi."

Terka: "Hele když se neumíte dohodnout, tak mi pojedeme tramvají a je to."

Já: "Terka má pravdu. My radši pojedeme tramvají nebo se tu ještě poperete."

Bax: "A nebojíte se?" 

(Všichni záchvat smíchu)

Já: "To fakt ne. Jsme přece už velký holky. Jak nám pořád říkáte."

Bax: "No velký teda nejste. Jste spíš naši prckové."

Já: "My nejsme žádní prckové, jenom vy jste moc velký. To jste mi vždycky říkali, když jsem říkala že nejsem prcek."

Vláďa: "Nikol má pravdu. Jenom jsme o proti nim velký."

House: "Ale stejně to jsou naši prckové."

Já: "Hele když jste takový, tak mi už radši půjdeme."

Vzali jsme si věci a vyrazili na tramvaj. Zastávka byla asi 100 m od Plazy. Kluci vyrazili chvíli po nás, protože když jsme vystupovali z tramvaje, obě dvě auta se otáčela v křižovatce. Oni nemají klíče, protože si je všichni zapomněli doma a tak na nás museli čekat.

Ježiš to bude kraválu. Vždycky když u nás spí tolik lidí tak to nikdy nedopadne dobře. Naposled si na nás přišli stěžovat sousedi ze zhora. Naštěstí už tu nebydlí, protože jsme je asi vyštvali pryč. Ale jinak tu máme milý sousedy. Ten vedle si taky pouští písničky nahlas a soused úplně v posledním patře taky.

Snad se vám kapitola líbila. Doufám že vás zatím baví. Já vím že tam je spoustu chyb a že kapitola byla o ničem, ale příští bude snad lepší. A jinak myslíte si, že se ta párty nějak zvrtne nebo ne. Pište mi to do komentářů.






Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat