Když jsem se ráno probudila, ucítila jsem něčí ruku kolem pasu. Otočila jsem se na tu osobu a dost jsem se divila. Byl to Kuba. Dala jsem ji ze sebe, ale on ji tam vrátil, přitáhnul si mě blíž a držel mě pevněji.
J: "Kubo pusť mě."
On si pro sebe jenom něco zamumlal.
J: "Kubo. Pusť mě. Dělej."
K: "Co je? Proč mě budíš?"
J: "Dej ze mě tu ruku."
K: "Já nechci. Takhle se mi to líbí. A teď pojď ještě spát."
J: "Kubo dělej."
Jenže s ním to ani nehlo. Zkoušela jsem ji sundat sama, ale držel mě pevně. Takže jsem takhle musela zůstat dokud se neprobudí. A jak se sem vůbec dostal, když vedle mě ležela Terka. Trochu jsem zvedla hlavu a rozhlídla se po pokoji. Terka tu nebyla. Nechala vedle mě papírek se vzkazem. Musela už jít domů, protože jede s mamkou pryč. Proto leží Kuba vedle mě, protože Terka mu tu vlastně uvolnila místo.
Kolem 10 se všichni vzbudili, kromě Kuby. Koukali se na mě, jako kdybych já za to mohla, že takhle ležíme.
Pak mi Jirka pomohl a sundal ze mě tu ruku. Já se zvedla a šla pro trochu vody. Štěpán vzal Kubovi peřinu a já na něj cákla vodu.
K: "Co děláte? Já chci spát. A kde je Nikča?"
Š: "Ta stojí vedle nás a ty vstávej. Za chvíli jedeme domů, protože musím natáčet videa a pak je poslat Jurovi."
Kuba nakonec vstal a šel si do kuchyně udělat jídlo, jelikož kluci byly už nasnídaný a já hlad neměla.
V koupelně jsem si převlíkla oblečení a pak se vrátila zpátky do pokoje. Všichni seděli na zemi a dělali něco na mobilech. Jako vždycky.
J: "Tak co dneska podnikneme?"
B: "No já pojedu domu natáčet. A kluci nevím co mají v plánu."
J: "To jsi celej ty Štěpáne."
On mě svalil na záda, sedl si mi na nohy, abych s nimi nemohla hýbat a pak mě začal lechtat. Jo to byla jeho jediná věc, co ho bavila.
J: "Štěpáne nech toho. Prosím."
Š: "Ani mě nehne."
J: "Prosííím."
Nakonec toho nechal a slezl ze mě. Já se zvedla a se smíchem jsem odešla do kuchyně pro pití.
Kluci kolem 1 odešli a já tam zůstala sama, tak jsem si na notebooku pustila film. Jmenoval se Gigolo. Asi po dvou hodinách u mě někdo zazvonil. Rex hned začal štěkat a běhat po bytě.
J: "No jo Rexi. Hlavně se nezblázni."
Koukla jsem se z balkónu dolů a tam byl Honza s Michalem. Zařvala jsem na ně: "Čekejte odzvoním vám." Vyběhla jsem a Rex hned za mnou. Málem jsem spadla na zem, protože mi Rex skočil do cesty.
Chytnu Rexe za obojek a držím ho co nejpevněji to jde. Kluci přišli nahoru a přivítali mě.
Snad se vám kapitolka líbila.
ČTEŠ
Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]
RomanceNikol má o pět let staršího bratra, který má 4 nejlepší kamarády v jeho věku. Co se ale stane, když se Nikol dá s jedním z nich dohromady. Budou ostatní naštvaní nebo to vezmou v klidu? To se dozvíte v knížce.❤😃