13.kapitola

107 8 2
                                    

Budík. Zase ten otravný budík. Po týdnu prázdnin se mi nikam nechce. Vezmu do ruky mobil a projíždím si zprávy. Psal mi Jirka, že už tu desku objednal a že přijde do konce týdne. Super.

Vylezu z postele a jdu si do skříně pro oblečení. Dojdu se do kuchyně nasnídat a pak už jenom dodělat ranní hygienu.

V 7: 15 jsem vyrazila na autobus, který mi jel v půl. Čekala jsem tam pár minut a autobus přijel.

**

Ve škole už byly všichni mí spolužáci, se kterými se bavím. Sedli jsme si všichni do svých lavic co byly kolem mě a povídali. Po 10 minut zazvonilo na hodinu a do třídy vešla učitelka.

**

Škola uběhla rychle a Jonáš šel se mnou na autobus. Bydleli jsme od sebe zastávku. Povídali jsme si o různých blbostech. On se mě pak zeptal, jestli nechci jít ven.

Souhlasila jsem, ale musím vzít s sebou Rexe, protože doma nikdo nebude. Jonáš mě vyzvedne v půl 4 a půjdeme do parku.

**

Doma jsem se najedla a připravila si věci do školy. Pak jsem si projížděla social. sítě a pak u mě zazvonil Jonáš.

Rex okamžitě vyváděl, když jsem si do vaku dávala míčky, házedlo, náhubek a peněženku.

Dala jsem mu vodítko a vyrazila dolů za Jonášem. Byla tam s nim i Terka, která jde s námi. Ok. Mě to nevadí, ale Terka s Jonášem se moc nemusí. 

Po asi 20 minutách jsme došli do parku, kde jsem pustila Rexe a hodila mu míček. My jsme si zatím sedli na trávu a povídali si. Rex mi přinesl míček a já se musela zvednout, protože hodit míček házedlem v sedě nejde. Hodila jsem mu ho a on se za ním rozběhl jak nejrychleji to šlo. Jako jediná budu stát a házet míček, dokud si Rex nelehne do stínu. 

V parku jsme byly asi 3 hodiny a pak už jsme šli domů, jelikož Rex byl unavený  a já mu zapomněla vzít vodu s miskou. Cestou zpátky ho vedl Jonáš, protože mě boleli ruce od toho, jak jsem mu házela míček. 

Všichni jsme se rozloučili a šli domů. Já si doma udělala večeři a šla se koukat na televizi, jelikož mám zničený notebook. Dávali nějakou kravinu a proto jsem byla radši na mobilu. 

Přišlo mi několik zpráv od kluků. Všem jsem odepsala a pak se šla vykoupat. Rex zatím ležel v pokoji na posteli a spal. 

Pak jsem si šla lehnout a za chvíli usnula.

Snad se vám kapitola líbila. Napište mi co si o tom myslíte a jestli mám vůbec pokračovat.

Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat