Ráno mě probudil Kuba se snídani do postele. Sednul si ke mě a dal mi pusu na čelo. Když jsme dojedli, Kuba to šel odnést a já se zatím převlíkla. On se vrátil a sedl si na postel.
Já šla za klukama dolů do kuchyně. Sedla jsem si na gauč a pustila televizi. Kluci si pak sedli ke mě. Jelikož nás televize nezajímala, tak jsme si povídali. Po půl hodině za námi ze zhora přišel Kuba a začal si povídat s námi.
Seděli jsme tam tak asi hodinu a pak jsem šla zpátky nahoru, jelikož už jsem musela domu. Kuba mě odveze, takže kluci můžou zůstat doma.
Rozloučila jsem se s kluky a s bráchou a nasedala do auta. V autě jsem klukům ještě zamávala.
Dojeli jsme ke mě domů a Rex na nás hned začal skákat. Nikdo nebyl doma, což mě dost překvapilo, protože má dneska přijet teta. Šla jsem do svého pokoje. Kuba s Rexem mě následovali. Sedli jsme si na postel a Rex si lehnul na zem. Drbala jsem ho za ušima a přitom si povídala s Kubou.
Najednou mi začal zvonit mobil. Byla to teta. Zvedla jsem jí to a pak vstala z postele. Rex rychle vyskočil a běžel za mnou. Odzvonila jsem tetě a přitom držela psa za obojek. Rex okamžitě začal skákat, když uviděl paničku. Vešla dovnitř a přivítala mě objetím.
V pokoji jsem posbírala Rexovo věci a dala jsem je do tašky společně s miskami. Když jsem to položila ke dveřím, ukápla mi slza. Bude mi Rex chybět. Teta mi oznámila ještě jednu věc, stěhuje se z Plzně pryč takže Rexe už nebudu vídat. Jenom když ho přiveze na hlídání, což bude jednou za uherák. Dala mu vodítko, vzala si tašky a odešla. Já začala brečet. Kuba ke mě přišel a objal mě.
Rex mi strašně přirostl k srdci za ten měsíc. I když jsem ho měla jenom 2 týdny, protože ho předtím měli kluci u sebe.
Večer přišli rodiče celkem pozdě. Já už z Kubou ležela v posteli a koukala na televizi na nějakej film, který nás stejně nezajímal, takže jsme si místo toho povídali. Pak jsme únavou oba usnuli v objetí.
Je tu kratší část, ale příště už bude delší. Snad se líbila.
ČTEŠ
Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]
RomanceNikol má o pět let staršího bratra, který má 4 nejlepší kamarády v jeho věku. Co se ale stane, když se Nikol dá s jedním z nich dohromady. Budou ostatní naštvaní nebo to vezmou v klidu? To se dozvíte v knížce.❤😃