Kuba s Vláďou nakonec usnuli a my jim to mohli oplatit. Našla jsem si fixy, který jdou z těla špatně. Terka šla pro kýbl se studenou vodou a já s klukama začala po nich opatrně malovat. Samozřejmě hlavně obličej.
Když jsme měli všichni svoje výtvory hotový, stačilo už je jenom polít, ale předtím jsme jim sebrali opatrně peřiny, který jsme si chtěli vzít s Terkou.
Já vzala jednu skleničku a Terka druhou. Kluci se na nás jenom dívali a snažili se potlačit smích, který měli už na krajíčku. A pak jsme to na oba dva vylili. Ty vyletěli z postele rychleji než já předtím. I když bylo hodně pozdě večer, všichni jsme dostali záchvat smíchu, teda kromě Kuby a Vládi.
Šli se do koupelny usušit a když viděli, že mají počmáraný obličej, začali na nás křičet co to je, protože to nešlo dolů.
Všichni 4 jsme se schovali všude po bytě, jelikož jsme ho měli dost velkej a schovek tu bylo taky dost.
Jako první našli kluky a pak Terku, ale mě nemohli najít. Já měla svoji tajnou skrýš o který nikdo nevěděl. Hledali všude, ale marně. Nakonec mě našla Terka, ale zase mě schovala, protože věděla co by mi udělali.
Nakonec mě našel Kuba. Vytáhnul mě ven a vzal mě přes rameno. Pak mě hodil na postel a...... Začal mě lochtat. 😂 (Bůh ví na co jste právě teď mysleli 😂.) Já křičela ať mě nechá, ale ne. Bojím se, že na nás přijdou sousedi a budou si stěžovat majiteli.
Po chvíli mě Kuba nechal, protože mě začalo bolet břicho. Slezl ze mě a já se konečně mohla pořádně nadechnout.
Teď jsme měli ale ještě jeden problém. Obě dvě postele byly mokrý a tím pádem musíme všichni spát na zemi.
S Terkou jsme si lehli na jednu stranu pokoje a kluci na druhou stranu.
J: "Jestli mě zase polejete vodou, tak půjdete do kuchyně na studenou podlahu. A bez peřin a polštářů. Prostě budete spát bez toho a je to."
K: "To bys neudělala. Na to nás máš až moc ráda. "
J: "Jo udělala. A teď dobrou."
Přikryla jsem se a společně s Terkou usnula.
Snad se vám líbila. A brzy vyjde další kapitola.
ČTEŠ
Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]
Storie d'amoreNikol má o pět let staršího bratra, který má 4 nejlepší kamarády v jeho věku. Co se ale stane, když se Nikol dá s jedním z nich dohromady. Budou ostatní naštvaní nebo to vezmou v klidu? To se dozvíte v knížce.❤😃