24. kapitola

97 3 0
                                    

Konečně sobota a já nemusím jít do školy. Všichni ještě spali včetně Kuby, který většinou vstává mezi prvními. Vylezu z postele a potichu se vyplížím z pokoje abych nikoho nevzbudila.

V kuchyni si udělám snídani, sednu si ke stolu a zapnu si mobil. Kluci něco přidali ig story. Super. Co zas vymysleli. Dali tam mojí a Terky tu nejtrapnější situaci, co se nám včera stala. A ne určitě to nechcete vědět.

Já je asi zabiju. Vstanu od stolu a dojdu si do koupelny pro kýbl. Naleju do něj vodu a pak se vrátím zpátky do kuchyně.

Bylo kolem 10 a kluci s Terkou pořád nevstávali, takže jsem se rozhodla jít vzbudit Terku. Nebyla moc šťastná ale vstala. Já ji v kuchyni ukázalo ty videa. Nebyla šťastná, protože to bylo fakt strašný. Vzala si další kýbl co jsme měli v koupelně a taky si do něj nalila vodu.

V pokoji jsme klukům sebrali peřiny. Všichni spali vedle sebe, takže nebude těžký je polít všechny najednou. Terka šla z jedný strany a já z druhý. Chtěli jsme to na ně vylít, ale někdo mě chytil za nohu. Samozřejmě Kuba. Rychle jsem křikla na Terku a vylili jsme to na ně. Zasáhlo to i Kubu, který seděl na zemi.

Asi se ptáte, proč pořád voda. Tak za 1) je to nejlepší způsob jak kluky hned po ránu naštvat a donutit je vstát a za 2) nic jinýho ho nás po ránu nenapadne.

Kluci byly strašně naštvaný, protože chtěli vyspávat až do oběda. Lenoši. Vsadím se, že oni na nás taky něco přichystají.

Jelikož jsem měla před dvěma dny 16té narozeniny, dostala jsem asi snad milion dárků, takže si to teď musím někam uklidit. Oblečení do skříně, šminky na stolek, plyšáky na poličku a další různý blbosti co jsem dostala někam prostě uklidit.

Kluci se zatím vyslíkali z mokrých triček. Terka seděla u mě na posteli a koukala do mobilu a  Kuba mě pozoroval, jak uklízím bordel.

Snad se vám kapitola líbila. V příští kapitole bude pokračování tohohle dne, takže se nemusíte bát, že o něco přijdete.

Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat