14.kapitola

110 8 2
                                    

*O 4 dny později odpoledne*

Už konečně přišla ta deska do noťasu. Jirka mi ji za chvíli přinese a já pak mám sraz s taťkou. Pojedeme rovnou k tomu člověku, co to umí. Když jsem balila notebook do tašky, tak někdo zazvonil. Dost jsem se divila, že Rex nezačal štěkat a skákat. Byl to Jirka. Přivítal mě a podal mi krabičku ve který byla ta deska.

Ji: "Nikol a co Rex?"

Já: "No vidíš na toho jsem úplně zapomněla. Já ho tu nemůže nechat samotnýho, protože nevím kdy se vrátíme, jelikož jedeme ještě pro mamku."

Ji: "Hele a co ho dát ke Kubovi a Štěpánovi. Přece jenom mají zahradu a Rex tam může běhat."

Já: "Ti mě zabijou, ale zkusit to můžu."

Vzala jsem mobil a volala Kubovi. Samozřejmě mi to dovolil, ale byl tu problém. Kdo ho tam odveze? Jirka se nabídl, že jim ho tam přiveze. Zabalila jsem mu nějaký hračky do tašky. Jirka už mu mezitím dával vodítko a bral deku do auta, kterou jsem mu dala pro Rexe, aby si nezničil zadní sedačky, protože do kufru se nevejde.

Zamkla jsem a vyrazila za taťkou. Ale ještě jsem podržela Rexe před autem a Jirka si na zadní sedačky rozložil deku. Pak už tam jenom Rex skočil a lehnul si. My jsme se pak jenom rozloučili a Jirka jel ke klukům.

Na místo srazu jsem přišla brzo, protože taťka tam ještě nebyl. Sedla jsem si na lavičku a notebook si dala vedle sebe. Vzala jsem si mobil a psala si s Terkou. Za chvíli přijel taťka a my už mohli konečně vyrazit.

*Večer*

Lehla jsem si na postel a Rex ke mě skočil. Dal mi hlavu na břicho a já ho začala hladit. Teď byl nějak hodný. Na mým břiše Rex usnul a já usnula taky.

Snad se líbila část. Pokusím se vydat další kapitolu co nejdřív.

Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat