Chvíli jsme byly u mě a pak jsme šli s Rexem na zahradu, aby se mohl vyběhat. Obujeme se, já dám Rexovi vodítko a vyrazíme ven.
Měli jsme štěstí. Nikdo tam nebyl a já mohla Rexe v klidu pustit. Chtěl míček, kterej jsem měla v ruce společně s házedlem. Hodila jsem mu ho a on se za ním hned rozběhl.
My jsme si zatím sedli lavičku a povídali si. Honza ještě kluky neviděl na živo a proto mu je chci představit, protože Michal se s nimi už bavil.
Rex byl asi po hodině běhání unavenej a tak už jsme šli domů. Lehl si na svoje místo a usnul.
My jsme zatím koukali na videa kluků. Strašná zábava, když se vám v polovině videa z ničeho nic vypne noťas a nechce naskočit. Kluci taky nevěděli co s tím je a tak jsem zavolala Jirkovi. Ten přece jenom o tom něco věděl. Přijel asi do 15 minut.
Já: "Už víš co s tím je?"
Ji: "Jo. Máš přehřátou desku a ta se musí koupit nová a vyměnit."
Super. Takže teď budu schánět desku do notebooku jako blbá. To je ten notebook jenom pár měsíců starej. Jak se mohla ta deska přehřát, když jsem ho používala jenom na úkoly do školy, na filmy a různý věci a občas na hry, ale nikdy jsem ho nenechala přehřát.
Ji: "Jestli chceš, tak ti ji zkusím objednat, ale vyměnit ji bude muset někdo, kdo to umí."
Já: "Dík Jirko. Ani nevím, kde ji mám objednávat a tak."
Ji: "Nemáš zač. Pro tebe cokoliv."
Najednou se otevřeli dveře a v nich stáli rodiče. Přivítali jsme se s nimi. Mamka na mě poznala, že jsem naštvaná a tak se mě zeptala co se děje.
Já: "Mám rozbitej notebook."
Má: "Cože? Co si s ním dělala?"
Já: "Koukala jsem se z Honzou a Michalem na videa a v polovině se sám vypnul a nenaskočil."
Tá: "A víš co s tím aspoň je?"
Ji: "Je přehřátá deska, která se musí koupit a vyměnit. Já ji seženu a koupím, ale vyměnit ji bude muset profík co to umí. To já nezvládnu."
Tá: "Díky Jirko."
Rodiče nebyly tak naštvaní, jak jsem si myslela. Jirka se hned šel kouknout na internet, kde se dá sehnat ta deska. Nejlevnější stála asi 1 500,-, ale byla asi ta nejlepší. Až dojede domů, tak ji objedná přes počítač.
Po zbytek dne jsme byly venku a dělali úplný kraviny.
Vezměte to tak, že teď měla týden prázdniny a teď bude chodit do školy. Snad se chápeme.
ČTEŠ
Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]
RomanceNikol má o pět let staršího bratra, který má 4 nejlepší kamarády v jeho věku. Co se ale stane, když se Nikol dá s jedním z nich dohromady. Budou ostatní naštvaní nebo to vezmou v klidu? To se dozvíte v knížce.❤😃