Pak mi zavolal Michal, jestli nechci jít na chvíli ven s Terkou. Samozřejmě jsem mu řekla jo, ale nepůjdu tam sama a to on neví. Michal ani neví, že je znám, protože nemá instagram. Což je pro mě plus. Jdeme se obout a já dám Rexovi vodítko. Martin s námi nešel. Chtěl zůstat doma.
S Terkou jsme vymysleli plán. Kluci se schovají a my počkáme tady s Rexem na Michala. Pak je jakože potkáme, začneme se s nimi bavit a je to. Jak jednoduchý.
Držela jsem Rexe na krátko, protože teď chodili hodně se psy a on když nějakýho psa viděl, tak byl jak blbý.
Na chodským už čekal Michal s jeho psem Buddym. Byl to labrador a s Rexem byl dost velký kamarád.
S Terkou jsme k nim přišli a pozdravili se. Kluci mezitím šli na místo, kam jsem jim řekla. Obě dvě jsme zvědaví, jak se bude Michal tvářit až je uvidí.
Já: "Ahoj."
Michal: "No konečně. Ahoj."
Terka: "Tak snad tu nečekáš dlouho. Si měl vyjít dýl."
Michal: "To je teď jedno. Mám jednu suprovou zprávu... "
Já: "My taky."
M: "No ale nejdřív já. Víš jak jsem ti říkal o tom Zetku..."
Já: "No.. Jak jsme se tenkrát kvůli tomu hádali?"
M: "..No tak si měla pravdu. Opravdu je v Plzni."
Já: "No tak vidíš. Nepůjdeme se někam projít?"
T: "Jo já bych šla ke garážím dělat blbosti."
M: "Tak jo, ale co psy?"
Já: "S těmi to nějak uděláme."
Michal se zvedl z lavičky a mohli jsme vyrazit. Psi na sebe skákali radostí. Skoro jsem Rexe nemohla udržet.
U garáží jsem Rexe pustila, ale Buddyho jsme nemohli, jelikož neumí poslouchat. Rex okamžitě někam zdrhnul a já věděla, že běží za klukama. Hned jsem se rozběhla a chytla ho, když v tom jsem je uviděla. Kluci tam stáli a povídali si. Vláďa mě zahlédl a já mu dala pokyn k přípravě. Řekl to i Jirkovi, aby byl připravený.
House s Baxem se všude otáčeli než mě zahlédli. Pak jim to došlo. Michal s Terkou mezitím přišli ke mě celý vysmátý. Přišli jsme na chodník a já to udělala. Můj plán byl geniální. Ten prostě musel vyjít, jenže to bych nebyla, já kdybych to nezkazila. Zakopla jsem (To nebylo součástí plánu😂) a spadla na Baxe. Okamžitě se mě začal ptát, jestli mi něco není. Všichni se začali smát, stejně jako já. Nebýt Michala, o kterýho se Terka opírala, tak by se válela smíchy po zemi.
Já: "Promiň Baxi. Já nechtěla."
B: "To je v poho."
V: "Pěkně ses tu rozplácla."
Já: "Haha Vláďo. A navíc jsem se nerozplácla na zem, ale na Baxe."
B: "Jo Vláďo. Ještě teď mi od toho bolí ruce, jak jsem ji chytal."
V tom jsem se na něj podívala vražedným pohledem. Jako tohle vážně řekl? Jo řekl. Michal pořád držel Terku, aby se nerozplácla ona o zem. Naštěstí, když jsem padala na Baxe, tak Vláďa chytil Rexovo vodítko, který jsem v tu chvíli pustila.
Michal byl tak trochu naštvaný, ale jelikož se Terka pořád smála, tak on musel prostě taky. Jirka, House a Vláďa se taky pořád smáli, jenom Bax se nesmál.
Celkem mě to dost zarazilo, protože on se směje opravdu všemu. A tohle byla výjimka.
Snad se vám kapitola líbila. Budu ráda za váš názor.
ČTEŠ
Mezi čtyřmi kluky [POZASTAVENO]
RomanceNikol má o pět let staršího bratra, který má 4 nejlepší kamarády v jeho věku. Co se ale stane, když se Nikol dá s jedním z nich dohromady. Budou ostatní naštvaní nebo to vezmou v klidu? To se dozvíte v knížce.❤😃