●8.Zehirli Kan●

21.2K 1.4K 267
                                    

Ruelle - Deep End

Satır arası yorumlarınızı bekliyor olacağım ❤

Satır arası yorumlarınızı bekliyor olacağım ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lara Erez;

Boğazımda bir yumru oluştuğunda yutkunmam birkaç saniyemi almıştı. Merih hâlâ ifadesiz bir şekilde yüzüme bakarak tepkimi ölçmeye çalışırken, ruhsuz bir şekilde gözlerinin içine bakmaya devam ettim. Merih gerçekten de benden nefret ediyordu.

Ölümün silik emareleri ruhuma kazınıyordu.

Dilimin ucunda söylemem gereken yüzlerce kelime vardı fakat hepsi yuvarlanıp boğazıma dizilmişti.

Konuşmak ve itiraz etmek istiyordum ama yapamıyordum. Sanki ağzımı açıp tek kelime etsem ihanet etmiş sayılacaktım sessiz kaldığım kelimelerime.

Umutsuzluk tıpkı sarmaşık misali ruhuma dolanıyordu. Ruhumda kök salıyor ve ruhumdan besleniyordu. Öyle yeistiki ruhum...

Merih gözlerini bir an olsun gözlerimden ayırmazken hıçkırıklarla ağlamak istiyordum. Ağlayarak göğsünü yumruklamak ve benden neden bu kadar nefret ettiğini sormak istiyordum.

Bir nedeni olmalıydı. Kim bir neden olmaksızın birini öldürmek istediğini söylerdi ki?

Tükendiğimi hissediyordum. Çaresizlik beni tüketiyordu. Savaşmak istiyordum lakin savaşmak için bir neden bulamıyordum. Yaşamak için bir nedenim yoktu ama ölmek istemiyordum.

Böyle olmaması gerekiyordu. Merih bu kadar gaddar biri olmamalıydı. Ondan korktuğumu, ruhumu umutsuzluğun içine hapsettiğini asla öğrenmemeliydi.

"Öyleyse beni cezalandıramazsın." dedim net bir şekilde ve Merih hayretle bana baktı. "Bu yüzden bana ceza vermiyorsun çünkü benim canım yanarsa senin de canın yanar."

"Göründüğün kadar saf değilmişsin." dediğinde sesindeki alaylı tını beni deli ediyordu.

"Miraç'ın bahsettiği lanet... Bu da ne demek oluyor?"

"Doğuştan lanetli olarak doğanlar vardır ve bir de sonradan bir cadı tarafından lanetlenenler. Doğuştan lanetli olanların tenleri bunu belli etmek için siyah gülü silmiyor."

"Mühür gibi... Mühür de silinmiyor demiştin."

"Öyle bir şey şimdi senin neden lanetlendiğini öğrenmemiz gerek. Belki de her şey bununla ilgilidir."

"Sana bunu öğrenmende neden yardım edeyim? Beni daha çabuk öldüresin diye mi?" diye sordum alayla.

"Doğuştan lanetliysen eğer bunun bir nedeni vardır. Ailenin işlemiş olduğu bir günah buna neden olmuştur. Gerçekleri öğrenmek istemiyor musun Lara?"

"Gerçekler beni ölüme sürükleyecekse şayet hiçbir şey bilmemeyi yeğlerim."

◯☾◯

"Lara..." Merih'in ismimi söylemesiyle kafamı kaldırarak ona baktım. Merih gülümseyerek bana bakıyordu.

Cevf-i Leyl MüphemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin