Eurielle - City Of The Dead
Satır arası yorumlarınızı bekliyor olacağım.
Lara Erez;
"Özel güçler derken neyi kastediyorsun?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Biz diğer insanlardan farklıyız Lara. Abimin güçlerini sana söyleyemem ama ben insanların yalan söyleyip söylemediklerini anlayabiliyorum... Bunu sana zaten söylemiştim. Bunun dışında hislerini de anlayabiliyorum. Mesela korkularını, aşklarını veya nefret duygularını hissedebiliyorum."
Şaşkınlıkla İnci'nin anlattıklarını dinlerken bir tepki veremiyordum. Birinin sadece gözlerine bakarak onun yalan söyleyip söylemediğini anlamak veya duygularını hissetmek korkutucu olmaz mıydı?
"Bu iyi bir şey mi? Yani böyle bir güce sahip olmak?"
İnci kafasını hayır anlamında sağa sola salladı. "Bu gücümü ilk keşfettiğimde bunun iyi bir şey olduğunu düşünmüştüm ama yanılmışım. Bazen gerçeği öğrenmemek daha iyi böylelikle canın daha az yanıyor."
"İstediğiniz zaman bu güçleri kullanabiliyor musunuz?" diye sordum merakla gözlerimi iri iri açarak.
İnci hafifçe gülümseyerek sakin bir şekilde sorumu yanıtladı. "Filmlerde gördüğün gibi değil hiçbir şey. Her şeyin bir bedeli vardır Lara."
"Nasıl yani?" diye sordum anlayamayarak.
"Bak şimdi sana şöyle anlatayım. Gece Yarısı şehrinin kuralları vardır ve kimse bu kurallara karşı gelemez. Dura lex, sed lex anlamı kurallar katıdır ama kuraldır. Hâkim soyundan gelenlerin ilk çocuğuna geçer tüm güçler. Yani aslında tüm özel güçler abimde, bendekiyse sadece minik bir armağan. Abim güçlerini istediği zaman kullanamaz çünkü bu dayanılmaz bir acı verir ona. Birçok kez güçlerini kullandıktan sonra günlerce enerjisini tam olarak toplayamadı. Yani hiçbir şey göründüğü kadar kolay değildir. Herkes bunun bir ayrıcalık olduğunu düşünüyor ama yanılıyorlar bu bir ceza. Abimin nasıl acı çektiğini gördüm ben..."
"Ben çığlık attığımda abin gelmişti." deyip duraksadım devamını getiremeyerek.
"Güçlerini kullanmak zorunda kalmıştı... Bu yüzden öğrenmek istiyor; onu oraya nasıl çağırmayı başardığını bilmek zorunda. Bunu sen başardıysan başka biri de başarabilir. Hem eğer abimin Gece Yarısı şehrine buraya ait olmayan birini getirdiğini öğrenirlerse onu cezalandırırlar."
"Kim?" diye sordum kaşlarımı çatarak. "Zaten hâkim abin değil mi onu kim cezalandırabilir?"
"Gecenin Koruyucuları..." dedi İnci yutkunarak. "Abim Gece Yarısı şehrinin hâkimi olabilir ama onun da uyması gereken bazı kurallar var. Bizim ailemiz asırlardır Gece Yarısı şehrinin liderliğini yapıyorlar buna neden bizim ailenin her zaman kurallara uyması ve kuralları çiğneyenleri hiç acımadan cezalandırmaları. Abim bu konuda çok acımasız bir adamdır. Halkı onun her şeyidir. Gece Yarısı şehri için tehdit ifade eden her şeyi hiç acımadan ortadan kaldırır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cevf-i Leyl Müphem
FantasíaFantastik'de #1 22.11.2018 Genel kurgu'da #1 16.08.2018 Geçmişine dair hiçbir şey hatırlamayan Lara onu öldürmek isteyen adamlardan kaçarken bir anda kendisini Gece Yarısı şehrinde bulur. Merih Ferec, Gece Yarısı şehrinin hâkimi. Duygusuz, gaddar ve...