Ogr i Osioł

844 52 7
                                    

Suga : hejo

Pd-nim : Cześć hyung nie mogę zbytnio gadać.

Suga : Coś się dzieje mnie możesz powiedzieć. Coś w szkole nie tak ?

Pd-nim : Hyung jest niedziela wszystko ok.  Tylko jestem z Jinem w kinie no i sam wiesz nie za bardzo można korzystać tutaj z tel.

Suga : Uff no tak...

Kto to jest Jin ?

Suga : Ymm Jimin, a ten Jin to twój chłopak ?

Czyżby był zazdrosny ?

Pd-nim : Nie to mój przyjaciel. Jest dla mnie jak mama wiesz ? Zawsze mnie karmi i się mną opiekuje.

A może jeszcze zmienia pieluszke co młody ?

Suga : Normalnie uroczo...

Pd-nim : Ja przynajmniej mam przyjaciół!

Suga: Wiesz, że ja nie jestem twoim przyjacielem ?

Pd-nim : Możesz przestać !

Suga : O co ci chodzi ?

Pd-nim : O to, że nie jesteś miły.

A ja cię kocham i to bardzo bardzo mocno hyungi.

Suga: Nie jestem niemiły tylko sobie żartuje nie moja wina, że nie umiesz tego odróżnić!

Pd-nim : Bo ja kurwa głupi jestem tak ?!

Suga: Tego nie napisałem !

Pd-nim : Ale pomyślałeś, mam tego dosyć jesteś niemiły i chamski. Ale wiesz co ?

Suga: Nie wiem i nie chce wiedzieć...

Pd-nim : Ale ja ci wybaczam ! Bo jesteś moim przyjacielem, z którym lubię pisać !!!

Suga : No i zjebałeś ...

Pd-nim : ?

Suga : Miałem nadzieję, że uwolnie się od ciebie.

Pd-nim : Nie musisz odpisywać, ani nic...

Suga : Jak nie odpisywałem, to kurwa napierdzielałeś tymi wiadomościami jak popierdolony. Wiesz kogo mi przypominasz ?

Pd-nim : No nie wiem ...

Suga : Tego jebanego osła ze "Shreka" co to kurwa się przyczepił tego ogra jak rzep psiego ogona !

Pd-nim : A ty jesteś tym zimnym ogrem co to nie umiał docenić tego że osłowi na nim zależy i widzi w nim coś czego on sam w sobie nie widzi. A teraz muszę wyłączyć tel. bo Jin hyung mnie się czepia.

Suga: Papa Ośle.

Pd-nim : Papa Ogrze.

You not cry baby : Yoonmin (1-3)✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz