One shot jako special za tylke gwiazdek uzbieranych ... I za bardzo dużo nominacji, których nie wstawiam.
Hmm to opowiadanko jest inspirowane innym
TaeTae_Alien23
Jest troszkę popaprane to moje no i z małymi błędami i uwierzcie jej jest wiele lepsze❤🌹Okej no to zaczynajmny.
❤ Jimin pov.❤
Szedłem ulicą na ostatnie spotkanie mej miłości.
Mimo iż pożegnanie sprawi mi ból pozwole mu odejść, bo w końcu jeśli się kogoś kocha daje się mu wolność, czyż nie?Idąc w deszczu myślałem o dobrych chwilach i o tych złych. Co by było, gdybym wybrał inną drogą?
Zobaczyłem go. Stał tam zupełnie sam i zupełnie zmoknięty. Kocham go, ale nic to nie zmieni.
-Jiminie czy wszystko w porządku? ~ Wiatr rozwiewał jego blond włosy, a deszcz brutalnie je moczył.
-Min Yoongi chciałbym ci coś powiedzieć ~ Uśmiechnąłem się słabo i powróciłem do chwili, gdy poznałem swego anioła.
🌹🌹🌹
"Kiedyś niewiadomo gdzie
Ze wschodem słońca przybyłem tu."Było to lato. Przyjechałem tutaj z Busan nie miałem pojęcia co mam zrobić i dokąd się udać. Przyjaciele opuścili mnie i to jeszcze w najgorszym momencie zostałem, więc sam w obcym mieście.
I wtedy cię zobaczyłem.
Moje serce uciekło ode mnie i pobiegło w twoją stronę."Zanim spotkałem Cię stroiłem się, dobierałem strój.
Abyś gdy, gdy mnie tylko spotkał to cały mi się oddał
Już wtedy potrzebowałem Cię(...)"Pare dni po spotkaniu Ciebie wprowadziłem się do mojego tym razem prawdziwego przyjaciela.
Znalazłem pracę i prawie o wszystkim zapomniałem, no prawie... Jedyna osoba, którą tak bardzo zapadła w mojej pamięci byłeś 'Ty'.
Nie mogłem pokazać się w jakiś tanich ciuchac, a wyjście bez makijażu nie wchodziło w grę. Zawsze przecież mogłem Cię gdzieś spotkać.
Chciałem, abyś mnie pocałował, abyś był blisko i mnie tulił w nocy, gdy nie mógłbym spać, abyś przy mnie cały czas trwał.
Potrzebowałem Cię tak bardzo.
"I pamiętam, że gdy
tamtego dnia zbudziłem się, a obok byłeś ty wstydziłem się, było głupio mi"W końcu po tylu próbach uwodzenia Ciebie zwróciłeś na mnie uwagę.
Zaprosiłeś mnie do kawiarni i na lody, później przeszliśmy się w księżyca blasku po parku.
Na następny dzień nie spodziewałem się ciebie pod moimi drzwiami z różami, które tak ślicznie pachniały.
Udaliśmy się do restauracji tam powiedziałeś, że mie kochasz ja głupi odpowiedziałem tylko dziękuję i nic więcej. Teraz wiem, że musiało Ci się zrobić bardzo głupio wybacz.
CZYTASZ
You not cry baby : Yoonmin (1-3)✔
FanfictionOpowiem wam historię dwóch chłopców którzy przez przypadek się pokochali. Czy przez rozmowę na chacie da się zakochać? Czy każdy tu mówi prawdę? Trzecia część jest zupełnie inna i opowiada o bezgranicznej miłości i o tym, że wszystko jest możliwe. ...