Pogrzeb.

299 17 8
                                    


Yoonie był jednym z ostatnich gości, którzy zostali jeszcze by osobiście pożegnać Park Jimina 19-letniego obywatela Korei.

Min płakał po raz pierwszy chyba w życiu. Błagał by niebiosa oddały jego anioła i mimo iż walił pięściami o zamkniętą trumnę to nie mógł już nic zrobić.

Wszyscy gościa złożyli kondolencje Yoongiemu, ale on wiedział, że zrobili to tylko z szacunku i gdy tylko wrócą do domu znowu zaczną normalnie żyć no może oprócz rodziców Jimina. Jednak Yoongi po powrocie do domu będzie rozmyślać, dlaczego on pozwolił Jiminowi, jego promyczkowi zginąć, będzie przeglądać ich zdjęcia i wspominać, aż w końcu zda sobie sprawę, że już nigdy tego nie powtórzy.

🎗🎗🎗

Minął ranek Yoongi właśnie się obudził, odbył poranną rutynę i zaczął szukać swojego skarbu wszędzie jednak go nigdzie nie było, nagle sobie wszystko przypomniał i znowu jego serce pękło przebrał się z jasnych ciuchów na czarne.

- Ah Jiminie, tak pusto i cicho tu bez ciebie ... Pamiętasz mieliśmy po ślubie zaadoptować kotka, nadal go chcesz? ~ Mimo iż czarnowłosy chłopak był sam w pokoju to czuł, że jego szczęście gdzieś jest przy nim. Wierzył w to, bo to mu dawało złudną nadzieję, że Park kiedyś wróci.

- Pójdziemy dzisiaj po tego kota i kupię tego, który Ci się tak kiedyś bardzo podobał, a ja powiedziałem wtedy, że jest podobny do szczura ... ~ Odpowiedziała mu cisza...

- Później kupię Ci te piękne kwiaty, które tak kochałeś ... ach to był floks *, kiedyś nie pamiętałem tej nazwy ... ~ Mimo iż chłopak gadał sam do siebie w jego myślach sam wymyślał różne odpowiedzi.

- Och Jiminie oddałbym wszystko by teraz poczuć twe miękkie usta na swoich, byś wyszeptał mi do ucha wszystko będzie dobrze razem pokonamy granicę... Proszę cię wróć do mnie ~ Po jego policzkach zaczęły lecieć łzy mocząc tym samym zdjęcie jego ukochanego, które trzymał na kolanach.

- Chce cię utulić kochanie~ I w tym momencie Yoongi zdał sobie sprawę, że nie odzyska już swej miłości, ale czy napewno ?

♠♠♠
*Floks - Nasze duszę są połączone zdjęcie macie w mediach na górze

You not cry baby : Yoonmin (1-3)✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz