Neděle 7.12.

777 23 0
                                    

Budík mě vzbudil přesně v osm, cítila jsem se fajn. Prostě hezky vyspinkaná, připravená se další tři dny usmívat do foťáku a možná to bylo tím, že venku svítilo sluníčko. Pořád byla zima a bylo něco pod nulou, ale svítilo.
Vzala jsem si na sebe červený svetr a černé džíny. Trochu jsem se namalovala a šla jsem si udělat snídani. Překvapilo mě hrobové ticho, které panovalo v našem domě. Potom, co jsem si přečetla lístek, který ležel na stole, jsem zjistila, že Cole má dnes nějaký zápas, táta jel s ním a mamka šla plavat.
Moje snídaně se skládala z müsli s kokosem, banánem a ořechy, s bílým jogurtem, silnou kávou a mandarinkou, kterou jsem si k tomu oloupala. Já vždycky byla ten typ, kterej oblibuje sladké snídaně.

V Oslu jsem měla být v poledne, proto jsem se na cestu vydala tak o půl jedenácté. Popadla jsem svůj kabát, timberlandy, tašku, klíče od auta a už jsem si to pochodovala k autu. Ještě před odjezdem jsem dala příspěvek na instastory o tom, že mě čeká cesta do Osla. Když to takhle vyprávím, přijde mi to jako totálně trapná věc, kterou ale čas od času děláme každý...

*****

Hotel Bronx, ve kterém jsme měli sraz byl přímo v centru Osla. Společně se mnou tu byl také Chad, mladý foodblogger a hrozně pohodovej člověk. Poté Nellie, mladá studentka umělecké konzervatoře a začínající zpěvačka a herečka. Pak jsem zde byla já a naší čtveřici doplnil Philip, lifestyle blogger a tak nějak obecně influencer na internetu. My čtyři máme dělat "modely" při tomhle focení. Fotit nás měl poměrně známý fotograf Jason Garrett, který fotí pro různé módní časopisy.

Všichni jsme se sešli v lobby hotelu Bronx, spolu s námi zde byla také Pamela, organizátorka celé téhle akce. Navzájem jsme se poznali a musím říct, že jsem si padli do noty. Chada a Philipa jsem již znala, ne teda osobně, ale sledovala jsem je na jejich sociálních sítích už dost dlouho. Byla jsem neskutečně ráda, že mám tu možnost se s nima vidět osobně.

Nellie jsem neznala, ale je to vážně fajn člověk. Jak jsem zjistila, před pár dny oslavila osmnáctiny, bydlí kousek od Osla, kam dojíždí do školy. Byla to usměvavá blondýnka s vlnitými vlasy, které jí sahaly tak do půli zad. Vypadalo to, že máme podobný styl oblékání a celkově jsme si byly dost podobné. Vzhledem k tomu, že s ní teď budu ty tři dny muset sdílet pokoj, byla jsem neskutečně ráda, že si rozumíme.

Philipovi bylo dvaadvacet, takže byl z nás nejstarší. Bydlel v Kristiansandu, což měl do Osla celkem daleko. To, co vás okamžitě zaujme na jeho osobě, jsou jeho vousy a pronikavé modré oči, které kontrastují se špinavě blond vlasy. Byl to takovej pozitivní člověk, s kterým se rozhodně nebudete nudit. Byl celkem upovídaný, ale nevadilo to, protože neplácal žádné blbosti, naopak jste si s ním mohli promluvit o zajímavých tématech.

No a Chad byl super. Rozuměli jsme si spolu vážně dost a během oběda, který jsme měli společně, jsme se bavili, jako bychom byli několik let přátelé. Bylo mu čerstvě dvacet a studoval marketing u nás ve městě, což jsem třeba vůbec nevěděla, ačkoliv ho na sociálních sítích sleduji už dost dlouho.

*****

Od tří jsme měli naplánované focení, zatím jsme fotili pouze fotky bot, takže na fotkách byly většinou vidět jenom naše nohy. I tak nás to ale bavilo. Je nutné říct, že jsem se zamilovala hned do dvou párů, které jsem na sobě měla.

Měli jsme fotit až zhruba do sedmi, ale okolo páté odpoledne Jasonovi volala jeho setra, která, jak jsme se dozvěděli, momentálně bydlí u něj, že jeho přítelkyně začala rodit. Byla to dost neočekávaná situace, ale čas, kdy budete rodit, si prostě nevyberete...
Focení se tedy ukončilo předčasně. Naše čtveřice se přesunula do bytu, ve kterém jsme v průběhu těchto tří dní bydleli.

Ona byla led a on čepelKde žijí příběhy. Začni objevovat