Středa 3.12.

867 29 1
                                    

Dnešním ránem začala naše třídní královna Bella "lov na kance". Alespoň já jsem to tak pojmenovala. Abyste pochopili, dnes ráno, když jsem přišla do třídy, zase opět těsně před zvoněním, moje "milá" spolužačka seděla v lavici před tou mojí, vedle Luka. Upřímně? Ačkoliv no nemám ráda, bylo mi ho líto. Ne jen, že se málem dusil jejíma kozama, který mu neustále cpala před ksicht, ale taky ho zavalovala opravdu "důležitýma“ informacema.

Celou první hodinu, řešila sračky typu, že si ráno při zavírání dveří zlomila nehet. Což mimochodem, jak blbý musíte být, aby jste si při zavírání zlomili nehet? I když teda ty její umělý pařáty měří asi pět centimetrů. Nejhorší na tom bylo, že jsem ty její blbý kecy musela poslouchat taky, protože učitelka jí k tomu nic neřekla, protože jsme měli první dvě hodiny supla, a tím pádem taky volný hodiny. Každopádně Bellin pištivej hlas, kterej zní, asi jako by jste si sedli na tu hračku pro psy, byl slyšet všude. Občas z ní teda padaly takový poklady, že jsem byla ráda, že jsem je slyšela.

„ Máš nádherný oči, já hnědý oči miluju,“ zaslechla jsem, co řekla Bella a neudržela jsem se a celkem nahlas jsem se rozesmála. Rychle jsem vzala do ruky mobil a dělala jsem, že se směju něčemu na mobilu, protože jsem věděla, že se Bella otočí a ačkoliv je blbá, došlo by jí, že se směju jí. Jak jsem si myslela, tak se taky stalo. Během pár vteřin, kdy jsem se snažila neudusit se od smíchu a mezitím dělala, že se koukám do mobilu, se na mě Bella otočila a koukala ne mě jak na debila.

"Můžeš se laskavě přestat smát jak hyjena?“ vyjela na mě.

"Ne, jestli ti vadí můj smích, tak se otoč a ignoruj mě, uděláš tím dobře nám oboum,“ jednoduše jsem jí poslala do prdele.

"Dávej si pozor na jazyk, nemysli si, že když jsi relativně známá, že nevím, jak tě dostat dolů.“ Vážně se mi snažila vyhrožovat? Ona mě? Smutný...
Jakmile se otočil i Luke, protočila jsem očima, protože jsem od něj čekala nějakou poznámku. Místo toho, ale jen seděl a koukal na mě, jako kdyby čekal, co na to Belle řeknu. A já nic neřekla, jen jsem nakrčila obočí a koukala na ně, po chvilce to Bellu asi začalo štvát, takže se přece jenom otočila. Musela jsem se vítězně uchechtnout, když se otočil i Luke. Nudila jsem se a tak jsem napsala Alishe, protože byla furt nemocná.

Tianinička: Jak se snaží Bella balit nováčka: Máš nádherný oči, já hnědý oči miluju... Chcípám tu z ní 😂

Ta, co je furt sama: Aaaa, takže nováček již okusil, jaké to je, dusit se jejím parfémem?? 😂

Tianinička: Spíš kozama, ale jo, okusil 😂😂

Ta, co je furt sama: Tak to si musí užívat, ne?

Tianinička: Těžko říct hele, vypadá to, že zatím docela odolává. Wow pozor, blond bitch právě začala vyprávět nějakej příběh...

Ta, co je furt sama: Tak, to poslouchej...😂 Bude to určitě hrozně zajímavý, asi jako to, jak dlouho žije moucha 😉😉

Musela jsem se zasmát, protože Alishiny přirovnání stály vždycky za to. Bella se na mě zase otočila, když jsem si toho všimla, zvedla jsem hlavu a co nejvíc falešně, jak jsem uměla, jsem se na ni usmála, až mě z toho bolela pusa.

Ta, co je furt sama: Hele věděla jsi, že moucha žije průměrně 28 dní?

Po tomhle jsem doslova vybouchla smíchy.

Tianinička: Ne?😂 Jak jsi na to přišla? Měla si jí zavřenou měsíc pod skleničkou a pozorovala jsi, za kolik dní umře?😂😂

Ta, co je furt sama: No dovol, já jsem jen chytrá... No, dobře, koukám na dokument o mouchách a tam to zrovna říkali 😆

Tianinička: Proč kurva koukáš na dokument o mouchách??? A proč vůbec někdo dělá dokument o mouchách??

Ta, co je furt sama: Mě se neptej, proč to dělaj. Každopádně se nudím a v televizi byl zrovna dokument o mouchách, tak jsem to nechala puštěný 😂

Tianinička: 👌👌👌 A víš jak dlouho žije myška africká??😂

Ta, co je furt sama: Ne, proč se mě na to sakra ptáš?? Taky chceš dělat chytrou, že víš, jak dlouho něco žije??😂

Tianinička: Přesně proto, jinak mimochodem, žije dva roky. Ještě něco zajímavého o mouchách?

Po týhle zprávě Alisha neodepisovala a já jsem si nachystala na třetí hodinu, což už byla normálně matematika s Mudy, takže si Bella musela sednout na svoje místo. V polovině hodiny se mi na mobilu rozsvítila obrazovka, protože mi přišlo upozornění, že mi Alisha napsala. Koukla jsem, jestli si Mudy nevšimla, že koukám do mobilu a rychle jsem zprávu otevřela.

Ta, co je furt sama: Sorry, že jsem neodepisovala, ne dalšího zajímavýho už nic nevím, ale posledních deset minut jsem dělala tohle, původně se to jmenovalo moucha útočí na mouchu:

A poslala mi fotku, kterou když jsem viděla, musela jsem si zacpat pusu, abych nevyprskla smíchy nahlas. Musí se nechat, že ty hlavy Belly a Luka tam sedí nádherně.

 Musí se nechat, že ty hlavy Belly a Luka tam sedí nádherně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tianinička: To si děláš prdel ne? To je naprosto dokonalý..😁👌👌

Ta, co je furt sama: Já vím, že je to super. Hele jdu spát, užij si učení..😝

Ten obrázek mi tak zlepšil náladu, že jsem celej den nemyslela na nic jinýho, než na něj. Takže mi zbytek školy utekl docela lehce. Domů jsem přišla ve tři. Doma byl jenom brácha, kterej si s sebou přivedl nějakýho kamaráda. Ještě, že ne kamarádku...
Každopádně ti dva byli zavření u Cola v pokoji a hráli nějaký hry na PlayStationu, takže já jsem měla zbytek baráku pro sebe. Udělala jsem si mátovej čaj, na kterým poslední dobou dost ujíždím a zavřela jsem se u sebe v pokoji. Celej zbytek odpoledne jsem koukala na nějaký videa na youtube, nebo jsem taky koukala na film Vánoční polibek, klasická slaďárna pro holky, ale je to film, kterej mi dodá takovou tu vánoční náladu. Nebo jsem si taky psala s Willem, za což jsem byla ráda, protože poslední dobou jsme se ani moc neviděli, ani jsme si moc nepsali.

Ona byla led a on čepelKde žijí příběhy. Začni objevovat