#1-Smells Trouble

10.5K 861 434
                                    

Γυρω μου παιδια ,να ξερουν που να πηγαινουν ,και η ωρα ηδη 10 .Το πρωτο μαθημα εχει ηδη αρχισει και εγω βρισκομαι χαμενη σε ένα κολλεγιο μεγαλυτερο και από το Μπαγκιχαμ ,που είναι η φιλη μου η Ελισαβετ εκει περα .

Στριβω αποτομα ,σε μια στροφη και όχι δεν πεφτω πανω σε κανεναν κουκλο ,που εχει τα τελεια μαλλια ,το τελειο σωμα με το sixpack ,τα υπεροχοφανταστικοτελεια ματια και όχι δεν κραταω καφε για να του ριξω πανω στο μπλουζακι .

Από τους λιγους που ειδα εδώ μεσα ,υπαρχουν μονο 2 ειδη .Αυτοι που δεν μου ριχνουν ουτε μια ματια διοτι εχουν γουστο .Και οι αλλοι που είναι απελπισμενοι κακασχημοι και μονο αυτοι θα με κοιταξουν σε ολη μου την ζωη .

Όχι δεν ειμαι το κοριτσι που δεν κοιτιεται αλλα ουτε και το μοντελακι ,με τα ψηλα τα ποδια ,αδυνατη λες και δεν εχω φαει ποτε μου σουβλακι ,και απορω αν εχουν δοκιμασει ποτε αυτές παστιτσιο ,όχι δεν ειμαι γαλαζοματα και ουτε ειμαι ξανθια .

Ποια νομιζατε πως ειμαι ;Η Cara Delevingne;

Όχι εγω,χρυση μου ειμαι ο ορισμος του ...κοντου...

Το υψος μου είναι λες και βγηκα σε μινιατουρα ,εχω δεχτει σημερα κατι σχολια ,όπως:

«Που πηγε η άλλη μιση ;»

«Αποκλειεται να φτασει γρηγορα αυτή .Με τι ποδια ;»

Ενταξει ρε παιδια .1,65 ειμαι .

Γκχμ ,ΚΑΛΑ 1,59 .

Συνεχιζω να περπατω ,μεχρι που φτανω μπροστα από μια αιθουσα και βλεπω έναν καθηγητη να ερχεται θυμωμενα προς το μερος μου .

Ορκιζομαι πως ειδα καπνους να βγαινουν από τα αυτια του .

Ανοιγω και μπαινω μεσα ,χωρις να κοιταξω πισω μου ,προσπαθωντας να αποφυγω τον κυριουλη χωρις να ξερω τι ειχα κανει .

Γυριζω και βλεπω 4 αγορια να καθονται αραχτα ,απλωμενα στο χωρο .Ο ενας πανω στο γραφειο ,ο άλλος στο παραθυρο ,ο επομενος στην καρεκλα ,από εκεινες που είναι μαλακες και εχουν ροδακια κατω οπου σε βοηθουν να κανεις σβουρες λες και εισαι κανενα 5χρονο και δεν καταλαβα γιατι όχι ;Και εμεις παιδια ειμαστε ,17 ειμαι δεν εχω κλεισει ακομα τα 18 τωρα γιατι ειμαι εδώ που ειμαι άλλο αυτό .

Και ας γυρισουμε στα μοντελα που βρισκονται στο γραφειο .Ξερετε από εκεινους που είναι λες και εχουν βγει από το περιοδικο του Calvin Klein ,και ντυνονται λες και πανε σε καμια πασαρελα .Να μην μιλησω καλυτερα για τα μαλλια τους;Τετοιοι δεν μπορουσαν να υπαρχουν παντου ;;

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now