#2-She f*cked up

7.2K 745 356
                                    

Κοιτω το προγραμμα μου ,προσεχτικα ,αλλα και παλι δεν καταλαβαινω γρι .

Πρωτο μαθημα : Β3 (Μοντερνα Ποιηση  )

Δευτερο μαθημα :Ε9 ( Γεωγραφια της Ευρωπης )

Και παει λεγοντας .

Τι είναι αυτά τα Β3; Και τα Ε9;Δεν βρισκομαστε και στο FBI για να μιλαμε με κωδικες ουτε στον κωδικα Ντα Βιντσι .

Ή μηπως οχι ; Λες να ;Μπορει να μου εχουν κανει πλυση εγκεφαλου και να μην θυμαμαι σημαντικα πραγματα της ζωης .Ειμαι αραγε η Αλεξ ; Ή νιτζα με κοκκινα φουστανακια  με απηγαγαν και απο αρχηγος τον Ιλουμινατι ( σιν μποι σου ερχομαι ) με εβαλαν εδω ; Οπως και να εχει  σας ευχαριστω διοτι το κρουασαν της καφετεριας ηταν ονειρικο.

Γυριζω το χαρτι ,βλεποντας έναν χαρτη .Κυνηγι θησαυρου .Το κοιτω παραξενεμενα ,προσπαθωντας να καταλαβω τι λεει ,μα ασκοπα .Ναι ,περιμενετε να βγαλετε ακρη με εμενα .

Δηλαδη δεν μπορουσαν να τα εχουν πιο απλα .Να μου λεγαν πας εκει ,για να κανεις αυτό ,πας πιο κει για να κανεις την αναγκη σου ,πας λιγο πιο εκει για να φας ,ότι σοκολατενιο υπαρχει ,και ότι πιο παχυντικο υπαρχει στον κοσμο ,ενώ ξερεις πως πρεπει να κανεις διαιτα .

Ας μην ανοιξουμε αυτό το θεμα !Εχω πει ότι θα κανω διαιτα ,αλλα ολο κατι μου το χαλαει .

Μια η μαμα μου φερνει σοκολατες ,στο σπιτι ,φτιαχνοντας το γλυκο ,-επρεπε να το δοκιμασω ,μην την προσβαλλω- και την άλλη ,εκει που ειμαι ετοιμη να κοιμηθω ,μου ερχεται η σκεψη ότι αυριο ,θα πρεπει να κανω γυμναστικη .

Και ολο το αποφυγα ,και αυριο θα κανω σιγουρα ,δεν υπαρχει περιπτωση να το αναλαβω ,για άλλη μια φορα ,και συνεχιζε το ιδιο για αιωνες μεχρι που το αποφασισα.

Θα ξεκινησω την διαιτα 31 Φεβρουαριου ,μονο τοτε μπορω .

Τσαλακωνω το χαρτι στην ακρη ,από τα νευρα ,ετοιμη να γυρισω και να μπω μεσα στο γραφειου του κυριουλη ,και να τον κανω να μου τα εξηγησει όλα αυτά ,που γραφει το χαρτι .

Γυριζω ετοιμη ,να αρχισω να προχωραω προς ,το γραφειο του ,μα μια εκπληξη με περιμενε λιγα μετρα μακρυα .

Τα αγορια ,να σταματουν αποτομα ,όταν με βλεπουν να εχω γυρισει και να τους κοιτω με μισοκλειστα ματια χωρις να καταλαβαινω τι γινεται .

Εκτος από έναν .

Το αγενες αγορι ,οπου απλως στριφογυριζει τα ματια του ,ενοχλημενος από τις εκφρασεις των αλλων ,στηριζεται χαλαρος στον τοιχο διπλα ,ανοιγοντας το κινητο του .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now