Δυο ωρες που ειπε και περιμενω ακομα 2 ωρες μεσα στο δωματιο ,κοιτωντας την πορτα για να δω ποτε θα χτυπησει .Νταξ,όχι ακριβως 2ωρες .
Όταν με αφησε ,περασε 2 ωρες μεσα στο πανικο ,χωρις να ξερω γιατι –μην με ρωτατε- τρεχοντας πανω κατω στο δωματιο ,προσπαθωντας να βρω τι θα φορεσω ,μεχρι που τσαντιστηκα και φορεσα ένα απλο μαυρο τζιν και μια μαυρη μπλουζα .
Όχι που θα κανω ολοκληρη υπερπαραγωγη για την σουρικατα .
Για την ακριβεια ,η αληθεια είναι ότι ειχα φτασει να περασω 1 ωρα και 50 λεπτα μπροστα ακριβως από την ντουλαπα μου με όλα τα ρουχα μου πεταμενα σε ολο το δωματιο –ακομα και στην τουαλετα- .
Και αγχωθηκα περισσοτερο όταν ειδα ότι εχω μονο 5λεπτα οποτε ετοιμαστηκα οσο πιο γρηγορα για ένα αγορι που δεν με ενδιαφερει καν –γκχμ - .Μπορει λιγο ,τοσο δα να είναι ελκυστικος αλλα παραμενει ένα αγορι που ξερω μονο λιγες μερες και κανεις δεν αποκλειει ότι μπορει να είναι βιαστης κουνελιων .
Και τωρα να'μαι να τον περιμενω 2 ωρες ,δηλαδη μπορει να τα παραλεω .
Είναι 2 λεπτα και 36 ,37,38,39,40 δευτερολεπτα .
Αλλα και παλι ,ξερεις τι είναι για μενα 2 λεπτα;
Μπορω να φαω 1 σοκολατα χωρις ανασα .
Η Αλισα μπορει να πει 1.500 λεξεις μεσα σε αυτά τα 2 λεπτα .
Και ο Fransisco Lachowski μπορει να γινει κατά 10 βαθμους πιο hot &sexy .
Σηκωνομαι ορθια ,με σκοπο να παω να χτυπησω την πορτα του μα μολις ανοιξω την πορτα ενας λαχανιασμενος με ανακατεμενα μαλλια Αχιλλεας είναι εξω ετοιμος να χτυπησει την πορτα μου .
«Ετοιμο ,το κερασακι μου;»με ρωταει ενώ περναει το χερι του γυρω από τους ωμους μου ,τραβωντας με κοντα του .
«Που θα με πας;»τον ρωταω κοιτωντας περιεργα ,παρατηρωντας ότι εχει αλλαξει ρουχα .
«Εκει που θελω.»μου λεει κλεινοντας μου το ματι .
«Γιατι με αφησες 2 ωρες;»τον ρωταω προσπαθωντας να δω τον λαιμο του για τυχον κανενα σημαδι .
«Ω ,μωρε του ελειψα ;»με ρωταει ενώ κανει μια γρηγορη κινηση μπαινοντας μπροστα μου κανοντας με να πεσω πανω του .
Αναθεμα τα σουβλακια του Βλαση ,που είναι τα αντανακλαστικα μου ;»
«Οχι ,νοπ .Με τιποτα.Τεκααν .Απλως φερεσαι περιεργα ;Φαινεται ότι κατι εκανες πριν.»του λέω κανοντας τον να με κοιταξει πονηρα .
YOU ARE READING
ᴅᴇᴠɪʟ's ᴛᴀʀɢᴇᴛ
Teen Fiction"Δεν περιμενα να με αφήσατε ελευθερη τοσο γρηγ-ΑΑΑΑ!"λεω ενω βγαζω την κορδελα και συνειδητοποιώ οτι με εχουν αφησει πανω στο καλαθι της μπασκετας. Στην κανονικη!Που ειναι σχεδον 3πλασια το υψος μου ! Σε λιγο περιμενω να χορέψουν αυτον το χορο που...