#32-Mum,Dad here's the Devil

2.8K 331 73
                                    

Βγαινω θυμωμενη εξω απο την ταξη της κ.Rogers , δηλαδη η μια ατυχια μετα την αλλη .Αφοτου καναμε το ωραιο μας μπανακι  στο πεντακαθαρο συντριβανι ειχαμε την πολυτελεια να τρεχουμε βρεγμενα  μεσα στην νυχτα με την κ.Rogers  απο πισω μας να με απειλει που της κλεβω τον Αχιλλουκο της  ενω φορουσε λεοπαρδαλε πιτζαμες με κυριο χρωμα  το φουξια .

Ο Αχιλλουκος να γελαει σαν το χαζοχαρουμενο ενω να τρεχει πολυ πιο γρηγορα απο εμενα και εγω φυσικα να εχω χασει την αναπνοη μου βλεποντας το ασπρο φως να πλησιαζει προς το μερος ,εφαγα τα μουτρα μου .Η κ. Rogers  με βρηκε ,και ετυχε να εχω σημερα τις πρωτες ωρες μαζι της .

Ανεξαρτητως να το πω οτι και εγω και η σουρικατα ειμαστε αρρωστοι .Σε ολο το μαθημα ειχα  την κ. Rogers να με αγριοκοιταει .Μεχρι που φτερνιζομαι και ολη η ταξη γυρναει και με κοιταει λες και τους χαλασα το καστρακι απο την αμμο που εφτιαξαν .Ο Αχιλλεας απο την αλλη αρχισε να γελαει και ηθελα να γυρισω να αρπαξω το βαρυ βιβλιο - που παιζει να εχει πιασει αραχνες  -  και να του το κοπανισω αλλα ολων τα ματια ηταν πανω μου και φοβομουν μην μου ορμιξουν να με φανε και μετα θα χανετε μια ιδιοφυια απο τον αδικο κοσμο αυτο ,ωιμε .

Επειτα απο λιγο ,ακουγεται ενα μικρο  χαριτωμενο φτερνισμα που ισα ισα ακουστηκε απο τον πολυαγαπητο μας διαβολο  και μια βαβουρα  αρχισε να επικρατει  . "Ω ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ; ΘΕΕ ΜΟΥ ΚΑΝΤΟΝ ΚΑΛΑ .ΓΙΤΣΕΣ ΓΛΥΚΥΤΑΤΕ ΜΟΥ !'' ολη η ταξη  να λεει και να εχει πεσει πανω του .Ακομα και η μπροστινη μου με καβαλησε για να παει κοντα του .

Και μετα απο λιγο ακουγεται "ΑΧΙΛΛΟΥΚΟ ΜΟΥ !" απο την κ.Rogers να φωναζει απο κατω κατω .

"Ενα ,δυο .Ενα ,δυο .Μπανανες ,κολοκυθια ,μελιτζανες ακουγομαι ;;Α ενταξει .Λοιπον η δεσποινις Zens  να ερθει στο γραφειο μου ,παρακαλω πολυ ."ακουγεται ο πρυτανης απο τα μεγαφωνα αλλα φυσικα κανενας δεν εδωσε σημασια εκτος απο τα τεσσερα αγορια που με κοιταξαν με ανησυχια .

Σηκωνομαι προσπαθωντας να βγω απο το πληθος των παιδιων  και μολις το καταφερνω ,πηγαινω με αργα βηματα προς το γραφειο του .Λες να θελει να μου πει γιτσες; Ή να μου δωσει κανενα βραβειο που δεν εχω σκοτωσει ακομα τον γιο του ;

Ενας Αχιλλεας εμφανιζεται μπροστα μου με ενα χαμογελο στο προσωπο του  να με κοιταει γλυκα και εγω να εχω σηκωσει το ενα μου φρυδι καθως αρχιζω και φρικαρω .

"Δεν χρειαζεται να πας  ."μου λεει κανοντας με να συνοφρυωθω."Ξερεις τωρα τι θα εχει πει η κ.Rogers  ;Οτι με εριξες στο συντριβανι επειδη  ηθελες να με βιασεις και τα κλασσικα ."μου λεει ανασηκωνοντας τους ωμους του .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now