#15-Wanted Kisses

5.3K 604 288
                                    

«Οχιιιι ,μικρη υπουλη σουρικατα .Δεν θα σημαδεψεις την αθωα μικρη μου και αγνη καρδουλα επειδη εσυ θελεις τοσο πολύ να μεταδωσεις το νοσημα που κολλησες από το ξανθο χταποδι .Κατσε !!»λέω αμεσως μολις μου ερθει εκεινη την στιγμη κατι που σιγουρα θα με κανει να γελασω . «ΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΞΑΝΘΟ ΧΤΑΠΟΔΙ;ΒΡΗΚΑ ΣΙΠΝΕΙΜ .»λέω φωναχτα ενώ κοιτω την ξενερωμενη φατσα του Αχιλλεα που καθεται πια στο κρεβατι μου εχοντας παρει την ανεκφραστη φατσα του Καλαμαρη .

Πριν λιγο περασε ο Καλαμαρης .Την εψαχνε .

«ΧΤΑΒΟΔΙ!!»λέω με ενθουσιασμο ενώ χτυπαω παλαμακια στον αερα μονη μου .

«Το κοριτσι που μου ελκυει το ενδιαφερον είναι τρελο.»λεει ο Αχιλλεας ενώ κουναει το κεφαλι του απογοητευμενος .

«Η Βικτωρια παντα ηταν .Μα να με κατηγορησει ότι της πηρα το ταπερακι με την Τινκερμπελ και να μου παρει τον Δημητρακη μεσα από τα χερια .Τωρα εγω ποιον θα παντρευτω .Ο Harry Styles ντρεπεται να μου τα ζητησει και ο Ian μου εχει ηδη σχεση .1 συμπαν ,8 πλανητες,7 ωκεανοι,7 ηπειροι ,809 νησια ,196 χωρες και ειχα την ατυχια να πεσω πανω στην αιωνια εχθρο μου που εχει και μια φωτογραφια μ-«παω να συνεχισω να μιλαω μα τοτε συνειδητοποιω ότι δεν ειμαι μονη μου στο δωματιο .

Και όχι δεν ειμαι με την Βασιλισσα Ελισαβετ –την καλη μου φιλη –πινοντας τσαι .

Ξεχασα να την παρω τηλεφωνο να της πω χρονια πολλα κιολας .

«Ξερεις την Βικτωρια από παλια;»με ρωταει κοιτωντας με , με  τα καταμαυρα ματακια του ξυνωντας τον σβερκο του ,κανοντας με να τα χασω λιγο . Φαινεται λιγο αμηχανος .

Μωρε μηπως προλαβαινω να εξαφανιστω με τις σουπερ-φανταστικοκαταπληκτικες μου δυναμεις και να του γραψω ένα γραμμα με μια εξηγηση –καθως σιγουρα μαλλον θα παει να μαθει από την Βικτωρια αμα δεν του το πω εγω ,και να πω και κατι .ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΞΑΝΘΟΣ ΑΝΤΕΡΟΒΓΑΛΤΗΣ ,γιατι σιγουρα δεν θα ζουσα και θα μου επαιρνε και τον Αχιλλεα ,ΕΝΝΟΩ ΟΡΕΣΤΗ .

Αγαπητε Αχιλλεα ,

Πριν πεις κατι για την φωτογραφια .ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ .Ξερεις από τους χιλιαδες και χιλιαδες φαν μου μαλλον καποιον πηρε την υπεροχοφανταστικοκαταπληκτικη και σεξυ φατσα μου και την φωτοσοπαρε σ'αυτό το απαισιο σωμα κατσικας που φοραει το εμπριμε εσωρουχο με μονοκερους ,το οποιο εχει ξεθωριασει –που παρεπιμτωντος μην την κατακρινουμε την κατσικουλα 2α γυμνασιου ηταν . Τι παρεξηγηση βρε παιδι μου !Καποτε θα τη θυμομαστε και θα γελαμε !!ΕΓΩ ΓΕΛΑΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ,ΚΟΙΤΑ

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now