#22 - kisses from the unknown

4.9K 569 454
                                    

Χτυπω την πορτα του δωματιου μου ενω στηριζομαι πανω της βγαζοντας ολη την κουραση μου .

Δηλαδη ελεος .Μαι ολοκληρη ωρα περιμενα εκει πανω και κανενας δεν ηρθε μεχρι που εμφανιστηκαν οι γιγαντες της όμαδας μπασκετ και αποφασισαν να σπασουν λιγη πλακα.

Ριχνοντας τις μπαλες πανω μου με εμένα να πρεπει να τις αποφευγω.
Επρεπε να αποφυγω καπου στα 15 καλαθια για να με αφήσουν ή καλυτερα να με κατεβασουν.

Το μονο που θελω να κανω τωρα ειναι να κοιμηθω και να φαω επειδή πειναω .

Αλλα εγω πειναω παντα αρα ..

"Ποιος ειναι ;"ακουγεται η φωνη της Αλισα να ψιθυριζει ενω παω στοιχημα οτι κοιταει απο την κλειδαροτρυπα.

"Ο Αρης."απανταω περιμενοντας να ανοιξει με την μια αλλη με τιποτα ." Ανοιξε ρε!Λες να ειμαι ο Αρης και να εχω φωνη κοριτσιου ! " της λεω και αυτη ανοιγει λιγο την πορτα κοιτωντας με απο πανω μεχρι κατω .

"Και που ξερω εγω οτι δεν απηγαγες την Άλεξ μονο και μονο για να παρεις την μορφη της βαζοντας τις μαϊμούδες σου να φτιαξουν το ολογραμμα της μονο και μονο για να ερθεις να με ρεζιλεψεις ,επειδη σου είπα οτι ειμαι ερωτευμενη μαζι σου .Παντως μπορω να πω οτι οι μαϊμούδες σου εκαναν καλη δουλεια."λεει ενω με κοιταει απο πανω μεχρι κατω ενω εγω της ριχνω μια φρικαρισμενη ματια .

Για ποιες μαϊμούδες μιλάει;

"Ειμαι η Αλεξ γιατι ξερω ακριβως που κρυβεις τις σοκολατες σου .Κατω απο το βρακι με τον snoopy -"παω να συνεχισω μα εκεινη την στιγμη με αρπαζει βαζοντας με μεσα την στιγμη που η πορτα ανοιγει και βγανει ο πριγκιπας.

"Αλισα! "Φωναζει αλλα η Αλισα δεν του ανοιγει κανοντας με να παραξενευτω.

Η Αλισα αυτη που μολις με δει δεν θα σταματήσει να μιλαει για τον Αρη για το ποσο ωραιος ειναι και ποσο σεξυ ειναι οταν τρωει την πίτσα του στην καφετερια δεν του ανοιγει στον ιδιο τον Αρη .

Στον πριγκιπα των ονειρων της .

Εδω σοβαρευουν τα πραγματα.Παιρνω την φατσα του Καλαμαρη και ναι για αυτους που αναρωτιουνται μου την εχει δανεισει για αυτα τα κεφαλαια πολυ επειδη τον εκανα πλουσιο -οταν εβγαινε καποθο dvd με μπομπ σφουγγαρακη επριζα του γονεις μου να το πάρω -οποτε ολα σε εμενα τα χρωσταει.

"Αλισα γιατι αποφευγεις τον Αρη ;Τον γνωστο Αρη ;Που ειχες λιποθυμήσει για αυτον;"την ρωταω ενω καθομαι διπλα της .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now