Ξεχνω ,ότι εχω για γειτονακια ,τα πιο ομορφα αγορια ,με καποια ελαττωματακια -ολοι εχουν τα ελαττωμα τους ,εμ καποιοι από αυτους το εχουν στον εγκεφαλο- , ανοιγω την πορτα ,βαζοντας την καρτα ,σε εκεινο το πραγματακι ,που πρεπει να γινει πρασινο το φωτακι ,δινοντας μου ότι ανοιξε επιτελους ,και την σπρωχνω αμεσως ,πετωντας το σακιδιο μου ,ακριβως διπλα από την πορτα ,ξεκουραζοντας την πλατη μου επιτελους .
«ΑΑΑΑΑΑ!»ακουω μια φωνη κανοντας με να ταραχτω ,μεχρι να γυρισω και να δω μια κοπελα με ακαταστατα μαλλια να τρεχει κατά πανω μου ,κρατωντας μια γλαστρα ,ετοιμη να με χτυπησει .
«Ηρθα με ειρηνη .»λέω προστατευοντας το κεφαλι μου ,με τα χερια μου .
Ναι ,λες και γινεται ο 3ος παγκοσμιος πολεμος ,κανει η κοπελια .
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟ;
Κανεις δεν μου λεει τιποτα εδώ περα .Πολυ μυστικοπαθεια ρε παιδι μου ,πεφτει.
«Τι θες ,κλεφτη σοκολατων ,στο δωματιο μου ;»λεει κουνωντας ,το λουλουδι ,πανω στην γλαστρα ,δεξια -αριστερα ,μπροστα από την μυτη μου .
«Παντως δεν ηρθα να κλεψω σοκολατες.»της λέω ,σηκωνοντας τα χερια μου δειχνοντας ότι ειμαι αθωα . «Δεν θα εκλεβα ποτε σοκολατες και ειδικα δικες σου.»συνεχιζω προσπαθωντας να την ηρεμισω ,κατι που γινεται ,αφου ένα χαμογελο στολιζει το προσωπο της .
«Αυτό ηθελα να ακουσω .Περασες το τεστ .Η αποστολη εξετελεσθη.Με λενε Alissa .»λεει αφηνοντας την γλαστρα της ,στο κομοδινο διπλα από το κρεβατι της -μαλλον -.
«Τεστ;»την ρωταω και γνεφει ,ανοιγοντας ένα συρταρι ,παιρνοντας μια σοκολατα . «Δεν ειστε καλα ,σε αυτό το κολλεγιο .Μια κατι playboys ,τωρα μια με γλαστρες δηλαδη-»λέω μεχρι να πεταχτει από το κρεβατι κοιτωντας με ,με γουρλωμενα πρασινα ματια .
«Playboys; Τα γνωστα;Τον Αχιλλεα,Ορεστη ,Ιαν ,Αρη; Αχ..»λεει κανοντας με να φρικαρω ,από τον ενθουσιασμο της .
«Ναι ,ετυχε να τους γνωρισω .Εσυ ,που τους ξερεις;»την ρωταω παραξενεμενη .
«Ολοι τους ξερουν .»λεει αρχιζοντας να χοροπηδαει στα ποδια της ,τσιριζοντας .
Οκευ ,εγω αυτό το κανω μονο όταν προκειται για σουβλακια .Ξερεις όταν παθαινουν κατι ,οι γονεις σου και μπαινουν μεσα με μια σακουλα ,σουβλακια ,και εισαι σε φαση , ' Σε παραλληλο συμπαν βρισκομαι;Μηπως οι εξωγηινοι κατελαβαν τον κοσμο;' ,κατι που γινεται μια στις τοσες ,ή και ποτε ..
YOU ARE READING
ᴅᴇᴠɪʟ's ᴛᴀʀɢᴇᴛ
Teen Fiction"Δεν περιμενα να με αφήσατε ελευθερη τοσο γρηγ-ΑΑΑΑ!"λεω ενω βγαζω την κορδελα και συνειδητοποιώ οτι με εχουν αφησει πανω στο καλαθι της μπασκετας. Στην κανονικη!Που ειναι σχεδον 3πλασια το υψος μου ! Σε λιγο περιμενω να χορέψουν αυτον το χορο που...