Ωρες σαν και αυτες θα ηθελα να βγω εξω στην αυλη ,να θαφτω μεχρι την μεση στο χωμα και παριστανω το καροτο.
"ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ;"φωναζω ενω τον κοιτω με γουρλωμενα ματια ."Και εγω θελω τον Harry Styles ,τον εχω;Δεν τον εχω ."του λεω ενω κοιταω γυρω στο δωματιο ,κανοντας πως ψαχνω τον Harry "HARRY ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ;Αν εισαι ,ανοιγοκλεισε το ματι σου ,αν οχι μιλα.Ή καλυτερα τραγουδα."φωναζω ενω δεν γυρναω να κοτιαξω τον Αχιλλεα παρολο που ξερω πως με κοιταει .
Ενα γελακι ακουγεται απο διπλα μου κανοντας με να γυρισω να τον κοιταξω ,μια πολυ κακη κινηση .Ειμαστε σε αποσταση αναπνοης ,δηλαδη πολυ κοντα .Τοσο κοντα που ουτε ο κωλος και το βρακι δεν ηταν ποτε.
Το χαμογελο του εξασθενει και με κοιταει με τοση προσηλωση ,κανοντας μια τοσο δα μικρη κινηση να ερθει πιο κοντα μου .
ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ;
Ενα χτυπημα ακουγεται στην πορτα κανοντας με να πεταχτω και να κοτιαξω με γουρλωμενα ματια.
"ΜΑΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ! Υπουλη μικρη σουρικατα ,εσυ φταις .Τι καθοσουν και φωναζες HARRY και HARRY .Παει τελειωσαμε .Θα μας παρουν ,θα μας πετσοκοψουν , θα μας απρουν τα οργανα και θα τα πουλησουν στους μαφιοζους ,και θα γινουν εκατομμυριουχοι με το νεφρο μου ."λεω ενω εχω σηκωθει και κανω κυκλους γυρω απο τον εαυτο μου .
"Alex ,ηρεμησε .Γιατι απλως δεν ανοιγεις την πορτα ;"με ρωταει ενω εχει σηκωσει το φρυδι του ,σε φαση duh?
"Να ανοιξω την πορτα ,γιατι;Για να βαλεις το πανουργο σου σχεδιο σε εφαρμογη ;Αποκαλυφθηκες ,εισαι με εκεινους!"λεω ενω τον δειχνω με το δαχτυλο και αυτος με κοιτα παραξενα .
Ξεφυσαει και σηκωνεται ορθιος πηγαινοντας προς την πορτα ,γυρνα να με κοιταξει και κλεινοντας μου το ματι ,ανοιγει την πορτα ,και κρυβεται πισω της κανοντας με να βγαλω μια κραυγη .
"Δεσποινις Zens ,τοση ωρα που κανατε να ανοιξετε την πορτα ,θα πιστευα οτι κρυβαται τον γκομενο ,και συγκεκριμενα τον Αχιλλεα."λεει η κ.Rogers κανοντας με να γουρλωσω τα ματια και να την κοιτω λες και παιζουμε το αγαλματακια ακουνητα αμιλητα και αγελαστα ." Για την ακριβεια ,ηθελα να σε ρωτησω αμα εχεις δει καθολου τον μικρο ή τον μεγαλο Anger .Ξερεις θελω εναν απο τους δυο τους για προσωπικους λογους."λεει ενω στο τελος ανασηκωνει τα φρυδια πονηρα κανοντας με να ξεροκαταπιω ,κοιτωντας την λες και ειναι εξωγηινος .
YOU ARE READING
ᴅᴇᴠɪʟ's ᴛᴀʀɢᴇᴛ
Teen Fiction"Δεν περιμενα να με αφήσατε ελευθερη τοσο γρηγ-ΑΑΑΑ!"λεω ενω βγαζω την κορδελα και συνειδητοποιώ οτι με εχουν αφησει πανω στο καλαθι της μπασκετας. Στην κανονικη!Που ειναι σχεδον 3πλασια το υψος μου ! Σε λιγο περιμενω να χορέψουν αυτον το χορο που...