#30 - Mask Off

3.7K 437 183
                                    

(Το τραγουδι δεν ξερω κατα ποσο κολλαει ,απλως μου αρεσει πολυ)

Ορλαντο Μπλουμ ,με χανεις ,με σπρωχνεις στην αγκαλια του Αχιλλεα ,δηλαδη οχι οτι παω απο μονη μου ,χεχ.

Και ειναι η αμηχανη στιγμη ,που δεν ξερεις τι να κανεις γιατι απλα ειναι το πρωτο σου φιλι .Ναι εγω δεν ειχα τον Γιωργακη τον γοη του νηπιαγωγειου που πηγαινε και φιλαγε ολα τα κοριτσακια κανοντας τες να ειναι ερωτευμνες μαζι του αμεσως .

ή οχι ;

"Εμ ,Αλεξ;;"με ρωταει ο Αχιλλεας και ανοιγω τα ματια μου κοιτωντας κατευθειαν μεσα στα ματια του για να τον βρω να με κοιταει παραξενα λες και εχω βγαλει 2 κεφαλια . "Τι λες;"με ρωταει φερνοντας με,με την σειρα να παραξενευτω .

"Τι ειπα;"τον ρωταω ενω δημιουργω ενα χαμογελο καθως το μονο που ερχεται στο μυαλο τωρα ειναι η κυρια Λερα που κανει :

Τι εισαι;Τι ειμαι; Τι εισαι;

"Ειπες οτι ειμαι ο πρωτο σου φιλι ."λεει ενω ειναι η σειρα του να χαμογελασει μεχρι τα αυτια κανοντας εμενα να φρικαρω και να τον κοιταξω μεσα στα ματια τρομαγμενη .

"Οχι ,οχι ,οχι και ΟΧΙ .Δεν ειπα κατι τετοιο .Ειπα εισαι το πρωτο μου περνιλι ."λεω ενω κουναω τα χερια μου περα  δωθε για να τον πεισω ενω το μονο που κανει αυτος ειναι να γελασει ενω βαζει το χερι του στην μεση μου ,σπρωχνωντας με απαλα προς τη καρεκλα μου .

"Ξερεις αυτο δεν βγαζει νοημα .Καθως εχεις ηδη φαει περνιλι .Για την ακριβεια τρως καθε 3η περιοδο ενα ."μου λεει ενω καθεται και επιτελους κυριες και κυριοι ο Αχιλλεας κοκκινισε .

*πυροτεχηματα στον ουρανο * 

*ζητωκραυγες απο ολα τα κοριτσια *

"Και που το ξερεις αυτο ;"τον ρωταω ενω τον κοιταω μεσα στα ματια ,νιωθωντας οτι επιτελους εχω το πανω χερι .

"Σε προσεχα ."λεει ενω κοιταει κατω το τραπεζομαντηλο."Αλλα αυτο δεν ειναι το θεμα μας .Το θεμα μας ειναι οτι εγω ειμαι το πρωτο σου φιλι κατι με χαροποιει ιδιαιτερα αφου σημαινει οτι δεν φιληθηκες με κανεναν απο το Γυμνασιο ."λεει ενω με κοιταει κανοντας με να συνοφρυωθω.

"Και που ξερεις εσυ οτι δεν ειχα φιλησει κανεναν στο Γυμνασιο ."του λεω κανοντας τον να με κοιταξει ξαφνιασμενα .

"Αν σου πω οτι ειμαι μυστικος πρακτορας της  CIA και γενικα ολου του κοσμου ,δεν θα το πιστευες ετσι χεχ;"μου λεει ενω χαμογελαει βαζοντας το χερι του στο σβερκο του απο αμηχανια .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now