#26 - Cherry Candy

4.8K 520 211
                                    

Τον πλησιαζω κοιτωντας τα ματια του συνεχομενα και εντονα για να τα βρω κανονικα και οχι με κοκκινο χρωμα οπως περιμενα .

"Ξερεις ,χεχ δεν εχεις πιει;"τον ρωταω για να ειμαστε σιγουροι οτι μας λεει την αληθεια .

"Οχι, δεν εχω πιει."λεει ενω μισογελαει κοιτωντας με .

"Ουτε εχεις φαει κανενα σοκολατακι με λικερ .Ξερεις δεν θα σε παρεξηγησω ."του λεω ενω καθομαι διπλα του και ξεφυσσαω .

"Οχι δεν εχω φαει κανενα σοκολατακι .Ενα κερασακι ηθελα ,αλλα απ'οτι φαινεται δεν θα με αφησουν να το φαω ."μου λεει πονηρα ,κοιτωντας με ενα στραβο χαμογελο ενω γερνει προς το μερος . "Λοιπον εχεις κερασακια;"με ρωταει ενω με πλησιαζει επικινδυνα .

"Οχι ατυχησες .Αλλα μπορω να παρω ενα τηλεφωνακι τον Μπαμπη τον μαναβη ,και θα στα φερω ."του λεω κανοντας κινηση να πιασω το τηλεφωνο μου ,μα το χερι του τυλιγεται γυρω απο την μεση μου ,και με τραβαει προς το μερος του κανοντας με να βγαλω ενα επιφωνημα εκπληξης.

"Δεν χρειαζεται να παρεις κανεναν .Μονο εναν που το ονομα του ,αρχιζει απο Α και τελειωνει σε χιλλεας."λεει ενω αφηνει ενα φιλι στο μαγουλο μυο και σηκωνεται ορθιος πηγαινοντας προς την πορτα .

"Που πηγαινεις;"τον ρωταω εχοντας εναν ανεξηγητο ανησυχητικο τονο στην φωνη μου .

"Ειναι ωρα να σε αφησω ,Alex .Αλλωστε αυριο σε περιμενει μια πολυ μα πολυ κουραστικη μερα .Και αφου δεν με αφηνουν να φαω το κερασακι μου ,θα το φαω στον υπνο μου .Αντιο κερασακι."μου λεει κανοντας να πιασει το πομολο μα εκεινη την στιγμη η φωνη της κ.Rogers ακουγεται κανοντας και τους δυο να κοκκαλωσουμε .

"ΖΕΝS ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ,ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΡΥΠΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ."φωναζει εξω απο την πορτα μου .

Τρεχω προς την πορτα ,σπρωχνωντας τον Αχιλλεα να παει διπλα στον τοιχο και την ανοιγω για να βρω μια Αlissa να ειναι βαμμενη με ενα νυχτερινο φορεμα να με κοιταει με ενα μπερδεμενο βλεμμα ,την κ.Rogers να με κοιταει θυμωμενη και απο πισω μια ξανθια σκατουλα να με κοιταει με υφακι νικητη.

"Allisa !! Επιτελους ηρθες .Μα που ειναι τα ΚΕΡΑΣΑΚΙΑ;"την ρωταω κοιτωντας τα χερια της ενω κανω βηματα προς τα μεσα κανοντας την θυμωμενη ,ενω τους νιωθω να με ακολουθουν .

Γυρναω ξαφνικα κανοντας τους να πεσουν πανω μου ενω εγω τσεκαρω τον Αχιλλεα να βρισκεται πισω απο την πορτα και να ειναι ετοιμος να γελασει .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now