Σφιγγω το μαξιλαρι με την φατσα του Troy ,από το High School Musical ,πανω στο στηθος μου ,δυσανασχετωντας που άλλη μια φορα αφησα το παραθυρο ανοιχτο,με αποτελεσμα ,το φως του ηλιου να μπαινει μεσα ,και να με ξυπναει.
Ευχαριστω Ηλιε .
Ανοιγω σιγα -σιγα τα ματια μου ,προσπαθωντας να τα προσαρμοσω ,στο φως του δωματιου .
«Ο Χριστος και η Παναγια ,και οι 12 Αποστολοι και ο χαμενος του αδερφος και ολο του σοι .»λέω τρομαγμενη ενώ πεταγομαι πισω ,όταν βλεπω ,τελικα πως δεν ηταν Ηλιος αυτος που με ειχε ξυπνησει .
Αλλα μια λαμπα ,πανω από το κεφαλι μου .
Τι φαση;Δεν θυμαμαι να αλλαξα το ντεκορ του δ ωματιου μου ,και να εβαλα την λαμπα εδώ .
«Εμ ,ποιος στο καλο σε εβαλε πανω από το κεφαλι μου;»ρωταω κοιτωντας την περιεργα ,τριβωντας τα ματια μου .
«Εγω την εβαλα .»ακουγεται μια φωνη κανοντας με να βγαλω ένα επιφωνημα ,εκπληξης.
«Μιλας;»ρωταω φρικαρισμενη κοιτωντας την γεματη ενθουσιασμο.
«Δεν θα επρεπε ;»ρωταει η ιδια φωνη κανοντας με να μεινω με το στομα ανοιχτο.
Πεταω το μαξιλαρι ,κατω ,κοιτωντας την λαμπα με γουρλωμενα ματια .
Σορρυ ,Troy.
«Όχι ,εισαι λαμπα .»απαντω ,σμιγωντας τα φρυδια μου .
«Κγχμ ,Alex;»ρωταει κανοντας με να γνεψω ,περιμενοντας να δω τι πει «Ειμαι ακριβως πισω σου .»λεει κανοντας με να παραξενευτω .
«Όχι ,εισαι πανω από το κεφαλι μου ,και ακομα απορω ,πως στο καλο εβαλες εκει τον εαυτο σου ;»απανταω ακουγοντας έναν αναστεναγμο .
«Αλεξ ,γυρνα πισω .»μου λεει κανοντας με να κουνισω αρνητικα το κεφαλι μου .
«Αποκλειεται ,μια φορα σου μιλαει η λαμπα σου .Και για πες ,τι πιστευεις για το gntm 2 ;»ρωταω ,προσπαθωντας να ανοιξω συζητηση .
«Αλεξ!»ακουω την φωνη να δυναμωνει .
Κοιτα να δεις που αυτή τη φωνη ,καπου την εχω ξανακουσει .
Ένα χερι πεφτει στον ωμο μου ,κανοντας με να κοκαλωσω .
Παει ,τελειωσα .ΟΙ εξωγηινοι ,κατελαβαν τον κοσμο ,θα μεινω εκγλωβισμενη σε ένα δωματιο ,με έναν εξωγηινο .Τουλαχιστον ,εχω προμηθειες μεχρι να ερθει η Αλισα ,στο δωματιο .
YOU ARE READING
ᴅᴇᴠɪʟ's ᴛᴀʀɢᴇᴛ
Teen Fiction"Δεν περιμενα να με αφήσατε ελευθερη τοσο γρηγ-ΑΑΑΑ!"λεω ενω βγαζω την κορδελα και συνειδητοποιώ οτι με εχουν αφησει πανω στο καλαθι της μπασκετας. Στην κανονικη!Που ειναι σχεδον 3πλασια το υψος μου ! Σε λιγο περιμενω να χορέψουν αυτον το χορο που...