#4-Devil in the next door

6.4K 662 582
                                    

Βγαινω νευριασμενη από το γραφειο του ξινου ,που εν τελει δεν μας εκανε την τιμη να παρουσιαστει και εμεινα ,κλεισμενη σε ένα γραφειο με έναν τερμα εκνευριστικα ανρθωπο ,γραψτε λαθος ζωο ,που εκοβε μικρα χαρτακια πετωντας τα πανω μου ,γεμιζοντας τα μαλλια μου ,με αυτά .

Περπατω στον διαδρομο θυμωμενη με εκατομμυρια παιδια να με κοιτανε σαν τρελη .

Τελεια εντυπωση θα τους κανω πρωτη μερα .

«Alex,τι επαθες;»με ρωτα ο Ορεστης ,κοιτωντας με ,γεματος ανησυχια .

Εκτος ότι ένα μονο ατομο που καθισα μονο 20 λεπτα μαζι του ,μου ξυπνησε τις δολοφονικες μου τασεις και ,θελει να τον βρουνε πεθαμενο σε κανενα χαντακι ,ή πετσοκομμενο στην μεση του πουθενα ή ,στον πατο της θαλασσας ,όλα είναι ΤΕΛΕΙΑ .

«Αφου πηγα στο γραφειο του ξινου ,να μου πει που να παω ,καλει τον γιο του ,Διαβαλος προσωποποιημενος ,aka Αχιλλεας ,και μου εκανε την ζωη δυσκολη ,χωρις καν να μου δειξει τιποτα .»του απαντω ,νευριασμενη κανοντας τον να κατσουφιασει για λιγο ,πριν γυρισει και κοιταξει πισω μου .

«Ωραια ,δεν περασαμε σημερα ,να το ξανακανουμε αν είναι .»ακουγεται η φνωη του Αχιλλεα ,και ένα χερι τυλιγει τον ωμο μου ,λες και ειμαι φιλη του .

«Ναι αμε ,αλλα πες το μου για να ετοιμαστω .»του λέω εχοντας ένα ψευτικο χαμογελο στο προσωπο μου . «Πρεπει να εχω τα συνεργα μου για να σε σκοτωσω .Και μην με ακουμπας.»του λέω χτυπωντας του το χερι κανοντας τον να γελασει .

Μαζοχα είναι αυτος .Τον βαρας και γελα .

«Alex ,αν είναι θα σε βοηθησω εγω να βρεις ,πρωτα που είναι το δωματιο σου ,διοτι αυτος ο σακος φαινεται πραγματικα να σε βασανιζει και μετα θα σου δειξω τις ταξεις σου .»μου λεει ο Ορεστης χαμογελωντας μου κανοντας με να κολλησω λιγο ,μεχρι να συνελθω .

«Και φυσικα θα ερθω και εγω.Δεν ηταν αναγκη να με καλεσετε.» πεταγεται μονο του ο Διαβολος.

«Μα-»παω να μιλησω ,μα το χερι του μπαινει μπροστα από το στομα μου ,εμποδιζοντας με .

«Ενταξει ,το εχω καταλαβει ότι με θες μαζι σου ,δεν είναι αναγκη να μου το ζητησεις.Σε βγαζω από την αβολη θεση κιολας .»μου λεει κλεινοντας μου το ματι ,παιρνοντας μου το χαρτι από τα χερια . « Μοντερνα Ποιηση ,χμ ,εκεινη η αιθουσα εχει πολύ καλη ηχομονωση ,αν με πιανεις .»μου λεει παιρνοντας το χερι του από το στομα μου .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛDonde viven las historias. Descúbrelo ahora