Με κοιτα με ένα εντονο και παρατηρητικο βλεμμα κανοντας με να ριξω ενώ μια ματια στον Αχιλλεα για βοηθεια αλλα αυτος στεκεται διπλα μου ,με ένα στραβο χαμογελο .
Το ξερα ,ΠΡΟΔΟΤΗ !
«Ποτε προλαβεις να κοιταχτεις στον καθρεφτη;Τουλαχιστον εχεις αυτογνωσια.»λέω στρεφοντας την προσβολη που πηγαινε προς εμενα σε εκεινη .
Δεν σπαταλησα εχω τον χρονο μου βλεποντας ολους τους κυκλους του TvD για να μην μαθω τιποτα από την Kathrin .
Τα ματια του Αχιλλεα γουρλωνουν και γυρνουν να με κοιταξουν λες και μου λενε 'Θες να πεθανεις;'
«Αληθεια ,Αχιλλεα ,με αυτήν ;Θα μπορουσες να βρεις μια πολύ καλυτερη .»λεει την στιμη που όλα τα αγορια μπαινουν μεσα μαζι με την Αlissa να ακουλουθαει τον Αρη από πισω .
«Τουλαχιστον εμενα τα ποδια μου δεν θυμιζουν το τραγουδι της Taylor Swift .They are never getting back together .»της λέω υψωνοντας το φρυδι ενώ γελακια ξεφευγουν από τον Αρη και τον Αχιλλεα ενώ ο Ιαν και ο Ορεστης - που μολις μπηκαν -με κοιτανε μισογελωντας και ξαφνιασμενοι . «Τωρα με συγχωρεις ,αλλα πρεπει να φυγω .Μην κολλησω και τιποτα.»της χαμογελαω ψευτικα κοιτωντας την ειρωνικα ,ενώ από πισω ο Ιαν με τον Αρη κανουν νοηματα να την τσακισω .
Αρχιζω να περπαταω προς το μερος της και περναω από διπλα της ,αποφευγοντας να την ακουμπησω επιδεικτικα ,χαμογελωντας στα αγορια και παιρνοντας την Alissa αγκαζε κατευθυνομαι προς την πορτα .
«Αχιλλεα ,κανε κατι!»λεει με τσιριχτη φωνη ενώ χτυπαει το ψιλοτακουνο της πανω στο πατωμα γκρινιαζοντας .
«Ναι Αχιλλεα .Κανε κατι όπως να διωξεις ένα ξανθο σκατο από το δωματιο .»ακουγεται η φωνη του Ορεστη που πεφτει πανω στο κρεβατι του αδιαφορωντας .
Πριν βγω εντελως από το δωματιο ,ριχνω μια τελευταια ματια στον Αχιλλεα που με κοιτα με ένα πονηρο βλεμμα εχοντας το γνωστο –πια- χαμογελο κολλημενο πανω στο προσωπο .
«Αυτό το παιχνιδι αρχιζει να γινεται ολο και πιο ενδιαφερον .»λεει μονολογωντας αλλα είναι σαν να το λεει σε όλα τα αγορια που αμεσως καρφωνουν το βλεμμα τους πανω μου .
Βγαινω εξω αμεσως κοιτωντας φρικαρισμενη την Alissa .
«Εχω μπλεξει.»της λέω μεσα πριν ακουστει η φωνη της ξανθιας αλογομθυγας από μεσα .
«ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ,ΑΥΤΗ !»φωναζει κανοντας με να φρικαρω ακομα πιο πολύ .
Σπρωχνω την Alissa ,προς το δωματιο μας και εκεινη πανικοβλητη ανοιγει την πορτα και μπαινει μεσα κλεινοντας την πορτα .
YOU ARE READING
ᴅᴇᴠɪʟ's ᴛᴀʀɢᴇᴛ
Teen Fiction"Δεν περιμενα να με αφήσατε ελευθερη τοσο γρηγ-ΑΑΑΑ!"λεω ενω βγαζω την κορδελα και συνειδητοποιώ οτι με εχουν αφησει πανω στο καλαθι της μπασκετας. Στην κανονικη!Που ειναι σχεδον 3πλασια το υψος μου ! Σε λιγο περιμενω να χορέψουν αυτον το χορο που...